(Poistunut julkaisusta)

Customer Service and Logistics Manager
Mondelez

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.10.2019

About Mondelēz International
Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) empowers people to snack right in over 150 countries around the world. With 2018 net revenues of approximately $26 billion, MDLZ is leading the future of snacking with iconic global brands such as Oreo, belVita and LU biscuits; Cadbury Dairy Milk, Milka and Toblerone chocolate; Trident gum and Tang powdered drinks. In our Nordic brand portfolio we have many well-known local brands such as Marabou, Freia, Daim, Stimorol and O’Boy. Mondelēz International is a proud member of the Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 and Dow Jones Sustainability Index.
Visit www.mondelezinternational.com or follow the company on Twitter at www.twitter.com/MDLZ.

Oletko logistiikan ja asiakaspalvelun vankka osaaja sekä operatiivisissa että liiketoiminnan johtamiseen liittyvissä asioissa?
Haluatko työskennellä tunnettujen tuotemerkkien parissa kansainvälisessä ja erityisesti Pohjoismaisessa ympäristössä?
Arvostatko mahdollisuutta työskennellä innovatiivisessa ympäristössä sekä lisätä työsi kautta iloa ihmisten päiviin?
Jos vastasit kyllä, tässä voi olla sinun uusi työpaikkasi!

Haemme asiakkaamme Mondelez International, Inc.:n toimeksiannosta osaavaa ja kokenutta tekijää asiakaspalvelun ja logistiikan vastuullisiin tehtäviin Vantaan Tammistoon. Kyseessä on kokoaikainen ja kestoltaan 8 kk kestävä sijaisuus. Työ alkaa sopimuksen mukaan mahdollisimman pian, kun tehtävään soveltuva henkilö on valittu ja työsuhde solmitaan Adecco Finland Oy:n kanssa.

Sinulle on tarjolla mahdollisuus päästä hyödyntämään tilaus-toimitusketjuun liittyvää osaamistasi työskennellessäsi Suomessa ja Pohjoismaissa toimivien useiden eri tiimien, asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden kanssa sekä Suomen toimitusjohtajan ja johtoryhmän kanssa. Näiden lisäksi sinulla on tiivis yhteys sisäisesti Pohjoismaiseen asiakaspalvelu- ja logistiikkayksikköön ja Suomessa toimiviin yritysasiakkaisiin ja keskusvarastoon.

Vastaat korkealaatuisen asiakaspalvelun varmistamisesta mm. hoitamalla sekä jatkuvasti kehittämällä ja parantamalla operatiivisia prosesseja ja monitahoisia yhteistyösuhteita. Tehtäviisi kuuluu olennaisena osana tilauksiin ja toimituksiin liittyvä säännöllinen raportointi ja tunnuslukujen seuranta sekä vastaan tulevien haasteiden ratkominen. Toimit esimiehenä kokeneelle tilauskäsittelystä ja toimituksien koordinoinnista vastaavalle henkilölle; monipuoliseen työnkuvaan kuuluu myös operatiivisia tehtäviä, kuten tarpeen mukaan erityisesti suurien tilausmäärien kohdalla tilausten käsittelyä ja toimitusten koordinointia.

Tehtävässä menestyminen edellyttää hyvää ymmärrystä ja kokemusta liiketoiminnasta, erityisesti tilaus-toimitusketjuun ja asiakaspalveluun liittyvistä toiminnoista sekä päätöksentekokykyä ja ongelmanratkaisutaitoja. Lisäksi tarvitset erinomaista kykyä kommunikoida organisaation eri tasoilla. Tärkeää on myös kyky hahmottaa kokonaisuuksia ja valmius työskennellä sekä suomen että englannin kielellä; ruotsin kielen taidosta on etua.
Arvostamme lisäksi hyviä MS Excel:in käyttötaitoja sekä aiempaa kokemusta SAP-järjestelmän käytöstä. Toivomme, että jatkuva kehitys ja prosessien selkeyttäminen kiinnostaa sinua. Aiemmasta esimieskokemuksesta on etua.

Haethan paikkaa mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut jo hakuaikana, joka päättyy 20.10. Liitä mukaan englannin kielinen ansioluettelosi sekä hakemuksesi alustavine palkkatoiveineen.

Lisätietoja voit kysyä Adeccosta Suvi Ikolalta 4.-11.10. (p. 046 8750107 / suvi.ikola@adecco.fi) tai Sari Ala-Kuljulta 15.10. soittoaikana klo 9-10 (p. 0400 363 332 / sari.ala-kulju@adecco.fi).