(Poistunut julkaisusta)

Customer Service and Logistics Coordinator
3Step IT Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.11.2019

 

Oletko 3 steppiä edellä muita? Miltä kuulostaa paikka alan johtavassa yrityksessä, ammattimaisessa työyhteisössä osana menestyjätiimiä?

Kestävä kehitys ja kiertotalous ovat liiketoimintamme keskiössä: elinkaaren hallintapalveluidemme avulla varmistamme, että IT-laitteista saadaan maksimaalinen hyöty niiden elinkaaren aikana. Kasvujohteinen liiketoimintamme avaa mielenkiintoisia uusia tilaisuuksia, joten etsimme jatkuvasti intohimoisia ihmisiä joukkoomme. Jos asiakaslähtöinen työskentely ja sujuva kommunikointi asiakkaan ja muiden sidosryhmien kanssa on sinulle luontevaa, saatat olla juuri etsimämme henkilö!

Etsimme Helsingin pääkonttorille Customer Service and Logistics Coordinatoria työskentelemään päättyvien ja palautuvien leasinglaitteiden b to b -asiakaspalvelun parissa. Tehtävä on määräaikainen opintovapaan sijaisuus 31.8.2020 saakka.

Customer Service and Logistics Coordinatorin työnkuva on monipuolinen. Tehtäviisi kuuluu asiakaspalvelu erilaisissa päättyviin leasinglaitteisiin ja IT-laitteiden ostopalveluun liittyvissä asioissa, asiakkaidemme IT-laitepalautusten koordinointi, kuljetustilausten tekeminen, kuljetusten valvonta sekä inventoitujen palautuserien selvittely yhdessä logistiikkakeskuksen kanssa. Myös uloslähtevien myyntitilausten käsittely ja niiden kuljetusten koordinointi kuuluvat tiimimme tehtäviin. Tässä tehtävässä kaikkia ratkaisuja ei välttämättä ole valmiina, vaan tietotaidon soveltaminen sekä työtehtävien kehittäminen ovat oleellinen osa päivittäistä työtä. Sisäisten prosessien ja työilmapiirin edelleen kehittäminen on meille myös tärkeää. Kaikkia työtehtäviä ei voi etukäteen täysin yksilöidä tai listata, mutta sen voimme luvata, että uuden oppiminen ei heti lopu!

Etsimme henkilöä jolla tulisi oikean asenteen lisäksi olla:

  • Kokemusta asiakaspalvelusta / logistiikka-palveluiden hallinnasta.
  • Asiakaslähtöisyyttä: Asiakaspalvelu on sinulle luontevaa ja tyytyväinen asiakas on sinulle aina tavoite ja inspiraation lähde.
  • Itseohjautuvuutta: Sinulla on itsenäinen työskentelyote, olet oma-aloitteinen ja osaat keskittyä olennaiseen sekä organisoida työsi tehokkaasti aikataulupaineista huolimatta.
  • Innokkuutta: Olet innokas ja nopea oppimaan uutta ja kehittämään jatkuvasti muuttuvassa ympäristössä sekä itseäsi että tehtäviäsi.
  • Joukkuepelaajan henkeä: Tiimityö sujuu sinulta mutkattomasti ja tulet toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Olet valmis panostamaan paitsi oman, myös tiimisi menestyksen eteen.
  • Tietoteknistä osaamista: Olet kiinnostunut erilaisista tietojärjestelmistä ja ohjelmistojen omaksuminen on sinulle helppoa sekä mieluisaa.
  • Hyvä kielitaito: Suomen kielen lisäksi sinulla on sujuva englannin kielen taito, muu kielitaito katsotaan eduksi.

Jotta voisit onnistua ja menestyä työssäsi, tarjoamme sinulle:

  • Mielenkiintoisen tehtävän kehittyvässä, kansainvälisessä ja menestyvässä kasvuyrityksessä: Rakennamme kestävämpää tulevaisuutta IT-laitteiden elinkaarta optimoiden ja käyttöikää pidentäen.
  • Mahdollisuuden kehittyä: Tuemme sinua työssäsi uusien asioiden oppimisessa ja ammatillisessa kehittymisessä. Haasteet ratkotaan yhteisvoimin.
  • Joustavat työskentelymahdollisuudet: Luotamme työntekijöihimme ja tarjoamme sinulle mahdollisuuden joustavaan sekä itsenäiseen työskentelyyn.
  • Hyvät edut: Sairaskuluvakuutuksen ja hammashuollon, vapaasti valittavat työvälineet sekä työsuhdematkasetelit.
  • Positiivisen ja kannustavan ilmapiirin: Menestys ei tule hampaat irvessä ja työpaikalla saa olla hauskaa. Olemme energinen ja aktiivinen porukka joka tekee yhdessä töitä, oppii uutta, harrastaa ja liikkuu sekä nauttii yhteisistä saavutuksista.
  • Hyvämaineisen yrityksen ja loistavat tulevaisuuden näkymät: Huippupaikan suomalaisessa kansainvälisessä kasvuyrityksessä, josta voi ponnistaa, vaikka kansainväliselle uralle.

Käy kurkkaamassa menoamme TÄÄLTÄ

Innostuitko? Kerro meille olemassaolostasi ja lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 10.11.2019. Huomioithan, että täytämme tehtävät heti sopivan henkilön löydyttyä. Tehtävään valitulle henkilölle tehdään perusmuotoinen turvallisuusselvitys.

Lisätietoja tehtävästä voit kysyä 18.10.2019 klo 9.00-10.00 ja 23.10.2019 klo 9.00-10.00 Kirsi Tanskaselta (Team Leader) p. 040 824 0383.

3 Step IT on suomalainen, kansainvälisesti yli 20 vuotta toiminut IT-laitteiden elinkaaren hallintaan erikoistunut edelläkävijäyritys. Kokonaispalvelumme avulla asiakkaat voivat hallita it-laitteiden rahoitusta, käyttöä ja uusimista kustannustehokkaasti, läpinäkyvästi ja ympäristöystävällisesti. Olemme voimakkaasti kasvava ja kansainvälistyvä konserni, jonka liikevaihto vuonna 2018 oli 676 miljoonaa euroa. Meillä on tytäryhtiöitä 10 maassa ja palveluksessamme on noin 400 työntekijää. Viihtyisä ja moderni toimistomme sijaitsee Ruoholahdessa. Lisätietoja meistä www.3stepit.com