(Poistunut julkaisusta)

Customer Service and Export Specialist
Barona HR Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 9.9.2019

Nyt sinulla on mahdollisuus työllistyä kauttamme innovatiiviseen ja kansainväliseen yritykseen pääkaupunkiseudulle!

Etsimme asiakkaallemme viennin asiakaspalveluun kahta työntekijää vahvistamaan asiakaspalvelutiimiä. Haettavilta henkilöiltä edellytämme aikaisempaa kokemusta viennin asiakaspalvelusta, asiakaspalveluhenkisyyttä, tarkkuutta ja huolellisuutta sekä nopeaa ratkaisuntekotaitoa ja paineensietokykyä. Asiakkaat ovat kansainvälisiä, joten kommunikoithan sujuvasti suomeksi sekä englanniksi.

Työnkuvaasi kuuluu:

  • Vientitilausten käsittely
  • Toimituksen kokonaissunnittelu (aikataulutus ja reititys)
  • Vientidokumenttien laatiminen
  • Toimitusten seuraaminen
  • Vientidokumenttien arkistoiminen
  • Rahtilaskujen tarkastaminen
  • Asiakaskyselyihin vastaaminen
  • Asiakaspalautteen käsitteleminen

Tarjoamme sinulle kilpailukykyisen palkkauksen lisäksi erinomaisen tilaisuuden päästä näyttämään taitosi kansainvälisessä yrityksessä.

Tehtävä on määräaikainen 31.12.2019 saakka ja sopimus solmitaan Baronan ja sinun kanssasi. Tartu tähän kiinnostavaan mahdollisuuteen pian, viimeistään sunnuntaina 22. syyskuuta. Etenemme prosessissa mahdollisesti jo hakuajalla ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön osuessa kohdalle.