(Poistunut julkaisusta)

Customer Service Agent
Adecco

Alkuperäinen julkaisupäivä 1.3.2019



Työn kuvaus:
  Mikäli olet asiakaspalvelualan osaaja ja rahoitusalasta kiinnostunut, niin nyt on erinomainen mahdollisuus päästä työskentelemään pankkialan palveluiden pariin!
 


EquensWorldline  on Euroopan johtava maksupalveluiden tuottaja.
 
Rekrytoimme asiakkaallemme

Customer Service Agent  -tehtävään työskentelemään henkilöitä kokoaikaisesti pitkiin määräaikaisiin työsuhteisiin. Työ sisältää yksityisasiakkaiden maksu- ja pankkikortteihin liittyvää asiakaspalvelua. Tehtävänäsi on tuottaa erinomaisia asiakaskokemuksia ja viestiä eri sidosryhmien kanssa ratkaisten, sekä neuvoen kortteihin liittyvissä kysymyksissä asiakkaitamme. Työpaikka sijaitsee Pitäjänmäessä hyvien kulkuyhteyksien varrella.
 
 


Toivomme sinulta 
 
• Joustavuutta kaksivuorotyöhön, sekä voit myös ilmaista kiinnostuksesi kolmivuorotyöhön
• Asiakaspalvelualttiutta ja erinomaisia viestintätaitoja
• Halua neuvoa, sekä ratkoa ongelmia
• Sujuvaa suomea ja englantia, ruotsin kielitaito eduksi
• Tarkkuutta ja järjestelmällisyyttä 
• Intoa oppia uutta, sekä omaksua tietoa nopeasti
 
 


Tarjoamme sinulle  innokkaan ja iloisen tiimin tuen. Saat laajan perehdytyksen työtehtäviin ja pääset oppimaan rahaliikenteestä alan asiantuntijoilta. Lisäksi tarjoamme kattavat työsuhde-edut, sekä kilpailukykyisen palkan. 
 
Rekrytoiduille henkilöille tehdään turvaselvitys. 
 
Työ alkaa sopimuksen mukaan mahdollisimman pian, joten jos innostuit, niin laita hakemusta pikimmiten! 
 
Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana. Mikäli sinulle tulee kysymyksiä, lisätietoja saat Adeccon HR-konsultilta Juhani Äikäs 040 663 4711 tai juhani.aikas@adecco.fi

Asiakkaan tehtävänimike:  Asiakaspalveluneuvoja


Sijainti:  HELSINKI


Työsuhde:  Määräaikainen


Yhteyshenkilö:  Juhani Äikäs, +358406634711


Toimipaikka:  HELSINKI and ESPOO