Customer Service Agent osa-aikaiseen työhön, equensWorldline
Adecco

Alkuperäinen julkaisupäivä 15.10.2018



Työn kuvaus:
  equensWorldline is one of the leading and most innovative payment service providers in Europe. As experts in financial processing and software licensing we provide services to fulfill all needs of the dynamic European payments market. We process billions of payments, POS and ATM transactions per year. Obviously, all those transactions must be processed seamlessly, securely and efficiently. And that’s what we do. Being a central pillar of the wider Worldline Group, it’s our ambition to support our clients in keeping up with the rapidly shifting market demands. A challenging job, as the payments market - and therefore also our organization - is subject to continuous change. And you can contribute to achieving this goal!
 
Haemme asiakkaallemme equensWordline:lle asiakaspalvelutaitoisia ja reippaita työntekijöitä Customer Contact Center-tiimiin. Voit olla kokenut asiakaspalvelun ammattilainen tai työkokemusta kartuttava opiskelija. Etsimme kasvavaan tiimiin useita henkilöitä osa-aikaisiin, sekä määräaikaisiin että vakituisiin työsuhteisiin. Työt alkavat mahdollisimman pian soveltuvien henkilöiden löydyttyä, ja työsopimus solmitaan työntekijän ja equensWorldlinen välille.
 
 
Tehtävässä menestyminen edellyttää sinulta erinomaisia asiakaspalvelutaitoja, paineensietokykyä, tarkkuutta ja järjestelmällisyyttä. IT-taitosi ovat ajan tasalla ja pystyt omaksumaan uudet tehtävät ja työkalut nopeasti. Aikaisempi kokemus Call Center- tai asiakaspalvelutyöstä puhelimitse katsotaan eduksesi. Myös muu kokemus asiakaspalvelusta, erityisesti pankki- tai rahoitusalalta, auttaa sinua tehtävässä menestymiseen.

Asenteeltasi olet omatoiminen ja yhteistyökykyinen tiimipelaaja, joka ottaa vastuun työstään. Olet tehokas, ongelmanratkaisukykyinen ja nopea päätöksentekijä. Pystyt tarvittaessa joustamaan ja koet muutoksen mahdollisuudeksi.  Persoonana olet sosiaalinen ja positiivinen. Kielitaito on tehtävässä tärkeässä asemassa. Kommunikoit ja kirjoitat sujuvasti suomeksi ja englanniksi. Tulet tämän lisäksi hyvin toimeen ruotsin kielellä asiakaspalvelutilanteissa. 
 
Customer Contact Center -tiimissä vastaat kuluttaja-asiakkaiden maksu- ja pankkikortteihin liittyvästä asiakaspalvelusta puhelimitse. Otat vastaan asiakkailta saapuvia puheluita ja huolehdit laadukkaasta asiakaspalvelusta ja neuvonnasta. Olet tarvittaessa yhteydessä kollegoihin ja muihin sidosryhmiin, jotka auttavat sinua asiakkaiden ongelmien ratkaisussa. Työssäsi saat toimia itsenäisesti ja kartuttaa osaamistasi sekä olla mukana tärkeänä osana koko yksikön toimintaa. Töitä tehdään arkisin kahdessa vuorossa klo 8-22 välillä sekä lauantaisin klo 10-16, minkä lisäksi odotamme osalta valituista henkilöistä valmiutta kolmivuorotyöhön.
 
Tarjoamme sinulle mahdollisuuden työskennellä iloisessa ja kasvavassa työyhteisössä monipuolisten tehtävien parissa. Saat kattavan perehdytyksen työhösi ja mahdollisuuden aloittaa työt yhdessä muiden uusien innostuneiden kollegoiden kanssa. Työskentelypaikka sijaitsee Helsingin Pitäjänmäessä hyvien julkisten yhteyksien varrella.

Kiinnostuitko? Lähetäthän hakemuksesi mahdollisimman pian Adeccon sivulla www.adecco.fi, sillä käsittelemme hakemuksia ja haastattelemme hakijoita jo hakuaikana. Hakuaika päättyy 28.10.2018. Kerrothan hakemuksessasi oletko kiinnostunut kokoaikaisesta vai osa-aikaisesta työstä. Lisätietoja tehtävästä antaa Adeccon HR-Consultant Oona Sundvik puh. 040 634 1797 seuraavina aikoina: torstaina 18.10. klo 15-16, tiistaina 23.10. klo 14-15.

Asiakkaan tehtävänimike:  Customer Service Agent, Osa-aikainen työ


Sijainti:  Helsinki


Työsuhde:  Määräaikainen


Yhteyshenkilö:  Oona Sundvik


Toimipaikka:  HELSINKI and ESPOO

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1187538
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki