Customer Service Agent (osa-aika), equensWorldline, Hki
Adecco

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.11.2018



Työn kuvaus:
  Haemme pankkialan palveluiden parissa toimivalle asiakkaallemme equensWorldline:lle asiakaspalvelutaitoisia ja reippaita 
 
osa-aikaisia PALVELUNEUVOJIA (Customer Service Agent),
 
Työskentelemään Customer Contact Center-tiimiin. Voit olla kokenut asiakaspalvelun ammattilainen tai työkokemusta kartuttava opiskelija. Etsimme kasvavaan tiimiin useita henkilöitä määräaikaisiin osa-aikaisiin työsuhteisiin. Töitä on tarjolla vähintään 15h/vko, ja koska työvuoroja on tarjolla vaihtelevasti niin aamu- kuin iltavuoroissakin, niin voit sovittaa työvuorot omaan elämääsi sopiviksi. Työt alkavat mahdollisimman pian soveltuvien henkilöiden löydyttyä, ja työsopimus solmitaan työntekijän ja equensWorldlinen välille.
 
 
Tehtävässä menestyminen edellyttää sinulta asiakaspalvelutaitoja, paineensietokykyä, tarkkuutta ja järjestelmällisyyttä. IT-taitosi ovat ajan tasalla ja pystyt omaksumaan uudet tehtävät ja työkalut nopeasti. Aikaisempi kokemus Call Center- tai asiakaspalvelutyöstä katsotaan eduksesi.  Kommunikoit ja kirjoitat sujuvasti suomeksi ja englanniksi. Tämän lisäksi ruotsin kielen taidosta on suuri etu. 
 
 
Customer Contact Center -tiimissä vastaat kuluttaja-asiakkaiden maksu- ja pankkikortteihin liittyvästä asiakaspalvelusta puhelimitse. Otat vastaan asiakkailta saapuvia puheluita ja huolehdit laadukkaasta asiakaspalvelusta ja neuvonnasta. Olet tarvittaessa yhteydessä kollegoihin ja muihin sidosryhmiin, jotka auttavat sinua asiakkaiden ongelmien ratkaisussa. Töitä tehdään arkisin kahdessa vuorossa klo 8-22 välillä sekä lauantaisin klo 10-16, minkä lisäksi odotamme osalla valituista henkilöistä valmiutta kolmivuorotyöhön.
 
Tarjoamme sinulle mahdollisuuden työskennellä iloisessa ja kasvavassa työyhteisössä monipuolisten tehtävien parissa. Saat kattavan perehdytyksen työhösi ja mahdollisuuden aloittaa työt yhdessä muiden uusien innostuneiden kollegoiden kanssa. Työskentelypaikka sijaitsee Helsingin Pitäjänmäessä hyvien julkisten yhteyksien varrella.

Kiinnostuitko tehtävästä? Lähetäthän hakemuksesi mahdollisimman pian Adeccon sivulla www.adecco.fi, sillä käsittelemme hakemuksia ja haastattelemme hakijoita jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävästä antaa Adeccon HR-konsultti Juhani Äikäs, puh. 040 6634711, juhani.aikas@adecco.fi

Asiakkaan tehtävänimike:  Customer Service Agent (osa-aika), equensWorldline, Hki


Sijainti:  Helsinki


Työsuhde:  Määräaikainen


Yhteyshenkilö:  Juhani Äikäs, 0406634711


Toimipaikka:  HELSINKI and ESPOO

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1197631
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki