(Poistunut julkaisusta)

Customer & Sales Support
Medidyne Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 6.2.2018

Oletko Sinä etsimämme henkilö kasvavaan yritykseemme

Customer & Sales Support

Vakituiseen työsuhteeseen Vantaalle


Tehtävä pitää sisällään asiakaspalvelua, myyntitilausten tallentamista, tarjouksien tekemistä ja monipuolisia myynnin tukitehtäviä. Toimiston juoksevien asioiden hoitaminen ja Suomen myyntitiimin avustaminen sekä yhteistyö Tanskan emoyhtiön myynnin tuen kanssa ovat päivittäisiä rutiineja.

Olet persoonana sosiaalinen, oma-aloitteinen ja itsenäinen. Sinulla on aitoa innostusta ja halua työskennellä asiakaspalvelutehtävissä. Työskentelytapasi on huolellinen, tarkka ja aikaansaava sekä rutiineja sietävä. Lisäksi olet palveluhenkinen ja sinulla on hyvät tiimityö- ja ihmissuhdetaidot. Olet tottunut joustamaan ja venymään työssäsi tarpeen mukaan ja osaat toimia paineen alla. Erityisesti arvostamme vastuuntuntoista otetta työhösi ja asennettasi oppia uutta ja kehittyä työssäsi. Olet myös innokas kasvamaan yrityksemme mukana ja kehittämään ja laajentamaan työnkuvaasi yrityksen kasvun myötä.

 

Tehtävät edellyttävät kokemusta

  • Soveltuvaa kaupallista koulutusta (esim. tradenomi) ja kokemusta vastaavista, monipuolisista tehtävistä myynnin parissa. Kokemus markkinoinnista ja käännöstöistä sekä maahantuonnista katsotaan eduksi.
  • Erilaisten IT- ohjelmistojen (MS Dynamics C5 tai muu ERP, MS Office ja CRM) vahvaa hallintaa ja nopeaa oppimiskykyä. Toivomme erityisesti hyvää Word- ja Excel-osaamista, kuvankäsittely- ja taittoohjelmien hallinta sekä kokemus nettisivujen päivittämisestä ovat etu.
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa.

Lisäksi odotamme sinulta

  • Mielenkiintoa ja paloa työskennellä sekä kehittää toimintoja kasvuyrityksessä
  • Kykyä itsenäiseen työskentelyyn ja paineensietokykyä
  • Organisointitaitoja ja positiivista asennetta
  • Mahdollisuutta matkustaa tarvittaessa Pohjoismaissa

Tarjoamme sinulle

  • Mielekkään työtehtävän ammattitaitoisessa tiimissä kasvavassa yrityksessä
  • Nykyaikaiset työvälineet ja kilpailukykyisen palkkauksen
  • Mahdollisuuden työnkuvasi kehittämiseen ja laajentamiseen
  • Pienen yrityksen joustavuuden ison konsernin eduilla

 

Lisätietoja työtehtävistä: Jani Niva, Country Manager, p. 0400 932 300, pe 9.2. klo 12 – 14 ja ma 12.2. klo 13 – 15.

Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen sekä englanninkielinen ansioluettelosi pikaisesti, viimeistään 26.2.2018 mennessä, osoitteeseen jn(at)medidyne.fi. Viestiin tunnus ”Customer & Sales Support”. Haastattelemme hakijoita myös ennen hakuajan päättymistä ja täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä. Haun päätyttyä ilmoitamme valinnasta haastatelluille hakijoille henkilökohtaisesti viimeistään 2.4.2018. Työ alkaa sopimuksen mukaan.