(Poistunut julkaisusta)

Customer Retention Manager, Helsinki
Verkkokauppa.com Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 14.9.2020

Suomen suosituin nettikauppa Verkkokauppa.com etsii aikaansaavaa tekijää kehittämään tulevaisuuden monikanavaista asiakkuusviestintää!

Tule mukaan kasvutarinaamme kehittämään Verkkokauppa.comin eri asiakasryhmiä tuottamalla heille lisäarvoa markkinointiautomaatiota hyödyntäen. Roolissa vastaat asiakkuusjärjestelmän kehittämisestä, ylläpidosta, asiakassegmenttien luomisesta ja analysoinnista sekä transaktionaalisten asiakasviestien automatisoinnista. Pääset osaksi Verkkiksen rentoa ja dynaamista yrityskulttuuria, jossa uuden kokeilu on osa dna:ta.

 

Paikka sopii sinulle jos:

  • Haluat työskennellä kaupan digitalisaation ja verkkokaupan edelläkävijäyrityksessä
  • Sinua kiinnostaa isojen tietomassojen analysointi moderneilla työkaluilla
  • Arvostat ketterää ja rohkeaa ympäristöä, jossa ei pelätä kokeilla uutta
  • Haluat kokeneen tiimin ympärillesi ja mahdollisuuden jatkuvaan kehittymiseen
  • Et pelkää ottaa ja kantaa vastuuta

 

Toimenkuva:

Osana verkkoliiketoiminnan tiimiä pääset työskentelemään ketterässä ja kehittyvässä työympäristössä osaavien työkavereiden kanssa. Tehtävänäsi on varmistaa Verkkokauppa.comin asiakasjärjestelmän ja asiakasviestien optimaalinen suorituskyky ja kehittää niihin liittyviä strategioita ja asiakassegmentointia. Asiakkuusjärjestelmän pääkäyttäjänä tuet myös muita liiketoimintoja sekä teet tiivistä yhteistyötä asiakaspalvelun ja markkinointiosaston ja kanssa. Olet järjestelmällinen ja sinulla on intohimo tehdä dataan perustuvia johtopäätöksiä. Toivomme sinulta myös kokemusta kaupan alalta ja vastaavista tehtävistä.

 

Toivomme sinulta:

  • Usean vuoden kokemusta markkinointiautomaatio-, CRM- tai CDP-järjestelmien operoinnista ja kehittämisestä.
  • Google Analytics tai vastaavien analytiikkatyökalujen sujuvaa taitoa.
  • Vahvaa kaupallista ajattelua, systemaattisuutta ja kykyä viedä projekteja maaliin.
  • Kykyä tuottaa sujuvaa kaupallista sisältöä suomen ja englannin kielellä.
  • Hyvää ja positiivista asennetta.

 

Kiinnostuitko?

Lähetä työhakemuksesi otsikolla "Retention Manager" osoitteeseen anton.paasi@verkkokauppa.com 25.9.2020 mennessä.