(Poistunut julkaisusta)

Customer Operation Specialist
Navico

Alkuperäinen julkaisupäivä 6.3.2019

Toimintamme kasvaessa etsimme Vantaan konttoriimme

Customer Operation Specialistia

monipuolisiin tilaustenkäsittely ja myynnin tukitehtäviin Navicon Suomen myyntikonttorin (Nav Marine Electronics Oy) vahvistukseksi. Jos etsit kiinnostavaa työtä, jossa pääset haastamaan itseäsi ja saamaan arvokasta kokemusta kansainvälisessä yrityksessä niin kannattaa hakea heti!

Tulet toimimaan monipuolisissa asiakaspalvelutehtävissä tilaus-toimitusketjun parissa. Asiakkaitasi, joita palvelet tilauksiin ja tuotteisiin liittyvissä kysymyksissä, ovat pääsääntöisesti jälleenmyyjät sekä veneveistämöt Suomessa ja Ruotsissa. Tuet myös myyntiä erilaisissa tehtävissä ja osallistut tarvittaessa messuille ja muihin asiakastapahtumiin. Pääsääntöisiin työtehtäviisi kuuluu tilausten käsittely ja toimitusten seuranta, aktiivinen yhteydenpito asiakkaisiimme sekä muut yleiset toimistotyöt.

Tämä tehtävä sopii sinulle, joka haluat ottaa vastuuta asiakkaistamme, tehdä töitä itsenäisesti ja toimia tärkeänä linkkinä tilaus-toimitusketjussamme. Tehtävässä toimit tärkeänä osana paikallista tiimiä mutta saat silti kansainvälisen yrityksen tuen ja mahdollisuudet.

Odotamme hakijalta

  • kokemusta tilaustenkäsittelystä tai myynnin tehtävistä.
  • kaupallista koulutusta.
  • suomen ja englannin kielen taitoa (ruotsi katsotaan eduksi).

Toivomme

  • että sinulla on oma-aloitteisuutta
  • aktiivista asiakaspalveluasennetta
  • kykyä työskennellä itsenäisesti ja paineen alla.
  • kokemusta tukkukaupasta tai vähittäismyynnistä.

          Veneilyharrastus tai venealan tunteminen helpottaa alkuun pääsemisessä, mutta ei ole välttämätöntä.

Lähetä hakemuksesi ja CV:si mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut heti soveltuvien henkilöiden haettua paikkaa, kuitenkin ennen 24.3. Lisätietoja tehtävästä antaa SAM Internationalin konsultti Jukka Alanne, 040 7024160, ja@sam-int.com