Customer Management Assistant
Air Liquide Finland

Alkuperäinen julkaisupäivä 19.3.2020

Air Liquide on maailman johtava teollisuuden ja terveydenhoitoalan kaasuja, tekniikkaa ja palveluja tuottava yritys. Se palvelee yli 3,6 miljoonaa asiakastaan 80 maassa ja sillä on noin 66 000 työntekijää. Happi, typpi ja vety ovat kuuluneet yrityksen ydinliiketoimintaan sen perustamisesta vuodesta 1902 lähtien. Air Liquiden päämäärä on olla johtava alallaan toimittamalla aina parasta laatua ja toimimalla vastuullisesti.

Air Liquide Finland on osa Air Liquide -konsernia. Yhdessä Norjan, Ruotsin ja Tanskan tytäryhtiöiden kanssa se muodostaa pohjoismaisen organisaation. Näin sillä on erinomaiset mahdollisuudet tarjota asiakkailleen korkealaatuista palvelua, myös yli maiden rajojen.

Asiakkaiden auttaminen kaasuteknologian ainutlaatuisten mahdollisuuksien hyödyntämisessä on keskiössä. Aina alustavasta tarveanalyysistä, koeajoista, laiteasennuksesta ja koulutuksesta loppuun saakka hiottuun optimaaliseen prosessiin asti. Yritys tarjoaa myös laajan joukon palveluja mm. huoltoa ja kunnossapitoa asiakkaan tarpeiden mukaisesti.Strategisesti sijoitettujen tuotantolaitoksien, tehokkaan kuljetusorganisaation ja yli 350 myyntipisteen ansiosta tuotteet voidaan toimittaa nopeasti ja turvallisesti kaikkialle Pohjoismaihin.

Haemme nyt Air Liquiden Oulun toimipisteelle

Asiakashallinnon assistenttia (Customer Management Assistant)

Työsuhteen arvioitu aloitusaika on 01.06.2020. Kyseessä on kuuden kuukauden määräaikaisuus ja työ on päivätyötä. Hyvälle tekijälle tämä voi avata oven yrityksen mahdollisiin resurssitarpeisiin jatkossakin.

Tulet työskentelemään tärkeänä osana Oulun asiakaspalvelutiimiä, tukien ja vahvistaen tiimiä projektin ajan. Vastuullesi kuuluvat asiakkaiden palveleminen puhelimitse ja sähköpostitse sekä laskutusta ja tilausten käsittelyjä muiden asiakkuuksien hallintaan liittyvien tehtävien lisäksi. Sinulla on mahdollisuus vaikuttaa työnkuvaasi oman oppimisesi ja taitojesi kautta.

Haemme tähän tehtävään henkilöä, joka innostuu puhelintyöstä ja hyvät asiakaspalvelutaidot ovat luonnollinen osa työpersoonaa. Olet huolellinen, paineensietokykyinen, nopea omaksumaan uusia asioita ja näet aina kokonaiskuvan työsi kannalta. Aikaisempi kokemus katsotaan eduksi, muttei ole välttämätön. Tehtävä soveltuu henkilölle, jolla on kaupallinen koulutus toiselta asteelta tai ammattikorkeakoulusta. Tässä olisi loistava mahdollisuus myös suorittaa esimerkiksi ammattikorkeakoulun ammattiharjoittelu ja saada arvokasta työkokemusta ja kehittyä roolissaan ammatillisesti.

Tehtävä edellyttää sujuvaa suomen ja englannin suullista ja kirjallista kielitaitoa. Ruotsin kielen osaaminen katsotaan eduksi. IT-taitosi ovat ajanmukaiset, mutta mitään erityistä järjestelmätuntemusta ei välttämättä tarvita. Yrityksellä on käytössä mm. SAP sekä Googlen järjestelmiä, joten niiden tuntemus on ehdottomasti etu.

Jos kiinnostuit tehtävästä, lähetäthän hakemuksen palkkatoiveineen sekä CV:n www.adecco.fi kautta 16.04.2020 mennessä. Haastattelut toteutetaan videohaastatteluina. Lisätietoja tehtävästä antaa Adeccolta Anna Similä, anna.simila@adecco.fi tai 040 844 7175. Onnea hakuun!

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1352166
  • Tehtäväalue: Toimistotyö
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 16.4.2020
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Yhteyshenkilö: Anna Similä (anna.simila (a) adecco.fi)
  • Sijainti: Oulu