(Poistunut julkaisusta)

Customer Insight Manager
SATO Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 28.5.2020

Haemme nyt huipputyyppiä SATOn 

Customer Insight Manageriksi 

Sykkiikö sydämesi asiakkaille ja asiakaskokemuksen parantamiselle? Oletko rautainen asiakas- ja kuluttajainsightin ammattilainen? Vietkö asioita eteenpäin itsenäisellä ja strategisella otteella ja viihtyvätkö kätesi mullassa? Jos vielä nautit rennosta työn tekemisen ilmapiiristä ja tsemppaat työkavereita onnistumaan, olet ehkä tullut kotiin! 

Me SATOssa haluamme tuntea asukkaamme, olla läsnä heidän arjessaan ja ymmärtää heitä. Customer Insight Manager eli asiakasymmärryspäällikkö vastaa asiakas- ja kuluttajaymmärryksen kehittymisestä SATOssa. Olennainen osa tehtävää on asiakastiedon kerääminen asiakastyytyväisyystutkimusten kautta. Asiakastiedon ja raportoinnin kehittäminen ja sen hyödyntämisen lisääminen organisaatiossa on niin ikään tärkeää. 

Vastaat SATOn asukaspaneelista, siihen liittyvien kyselyiden suunnittelusta sekä panelistien määrästä ja aktivoimisesta. Vastaat myös kuluttajatutkimuksista ja markkinoinnin tutkimuksista yhdessä kumppaneiden kanssa. Tontillesi kuuluu myös vastuu eri lähteistä kerättävän asiakas- ja kuluttajatiedon analysoinnista ja insightin tuottamisesta liiketoiminnan kehittämiseksi. Olet mukana erilaisissa liiketoimintaprojekteissa tuomassa niihin asiakasymmärrystä.  

Toimit SATOn markkinoinnin ja viestinnän yksikössä, ja roolisi mukaisesti sukkuloit verkostoitumassa eri puolilla organisaatiota. Kollegoinasi SATOssa työskentelee yli 200 asumisen ammattilaisen ystävällinen joukko. Avoimuus, yhdessä tekeminen sekä ilo omasta ja kollegoiden onnistumisesta vievät meitä kohti yhteisiä päämääriä. Meillä on rohkeus uudistua ja viemme asioita vauhdilla eteenpäin. Koulutamme henkilöstöämme ja tuemme työssä oppimista, pidämme huolta työhyvinvoinnista ja palkitsemme hyvin tehdystä työstä. 

Innostuitko? Hae paikkaa ja lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen viimeistään keskiviikkona 10.6. Täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä. 

Lisätietoja tehtävästä antaa markkinointi- ja viestintäjohtaja Miia Eloranta, puh. 050 441 4221 seuraavina ajankohtina: tiistaina 2.6. klo 14-15, torstaina 4.6. klo 13-15 sekä maanantaina 8.6. klo 10-11.