Tietoa tehtävästä
Nautitko ihmisten kanssa työskentelystä ja mietit missä pääsisit työskentelemään ainutlaatuisten asiakaskokemusten kanssa?
Etsimme nyt Itäkeskuksen DNA myymäläämme uutta Customer Hostia. Jos innostut ihmisistä, haluat kasvattaa osaamistasi ja kulkea kohti asiakaskokemusten ammattilaisuutta, tämä paikka on sinulle.
MISTÄ ON KYSE?
Customer Host on myymälässä asiakasta varten. Päätavoitteesi on asiakaskokemuksen ja jonotusajan viihtyvyyden parantaminen.
Menestyt työssäsi varmasti, kun olet ulospäinsuuntautunut, sanavalmis ja pidät hyvää asiakaspalvelua kunnia-asiana. Customer Hostina autat asiakkaita tutustumaan myymälän valikoimaan ja luot läsnäolollasi ympärillesi viihtyisän tunnelman ja varmistat hyvän asiakaskokemuksen.
Olet tärkeänä tukena myymälän myyjille ja helpotat omalla toiminnallasi asiakkaita ostopäätöksissä. Tarvittaessa hoidat myös koko asiakaspalvelutilanteen loppuun asti, mikäli tilanne niin vaatii.
Työpäiviisi tulee kuulumaan seuraavanlaisia tehtäviä:
- Asiakkaiden vastaanotto ja opastus myymälässä
- Myymälävalikoiman esittely
- Myymälävalikoiman ja esillepanojen ylläpito
- Asiakkaiden viihtyvyyden parantaminen
Haastattelen hakijoita jo hakuaikana, joten kannattaa hakea viipymättä kohdasta "Hae työpaikkaa".
Halutessasi kuulla lisää olen Whatsapp-viestin päässä p. 040 714 7990 / Oodi, Rainmaker.
Tehtävän perustiedot:
Paikkakunta ja työskentelyalue: Helsinki, Itäkeskus.
Työsuhde: 30-37,5h/vk, myymälän aukioloaikojen mukaan. Toistaiseksi voimassaoleva. Aloitus tammikuun alussa.
Kokemus: Asenne on aikaisempaa kokemusta merkittävämpää – hae siis rohkeasti!
Palkka: ICT TES 12,04e/h + provisiot ja bonukset
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 23.12.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.