CUSTOMER EXPERIENCE MANAGER, Vantaa
Experis

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.7.2019
RCK Finland on kohta vuoden täyttävä kotimainen perheyhtiö, jolla on takanaan yli 150 vuoden historia.
RCK Finland sai alkunsa lokakuussa 2018, kun kaksi alan pitkäaikaista toimijaa yhdistyi. 1930-luvulla perustetun Bruce Campbell ja 1940-luvulla perustetun Paperipalvelu Koskimo & Rännäli olivat tehneet yhteistyötä asiakkaittensa parhaaksi jo vuosikymmenien ajan. Vuonna 2018 toimitusjohtajat Oliwer Campbell ja Jere Koskimo päättivät, että nyt on hyvä aika yhdistää voimat ja tarttua käsillä oleviin synergiaetuihin – ja RCK Finland sai alkunsa.
RCK yhtiön nimessä tulee omistajasukujen sukunimistä – Rännäli, Campbell ja Koskimo – mutta se kuvastaa myös yrityksen asennetta. Tarkoituksena on saada työ RCKaamaan, eli pitää huolta siitä että ihmisillä on kaikki tarvittavat välineet hyvän työn tekemiseen. Haluamme tarjota entistä parempaa asiakaskokemusta, joka johtaa entistä parempaan työntekijäkokemukseen!

 

Oletko etsimämme ennakkoluuloton ja rohkea osaaja, joka haluaa edistää asiakkaittemme menestystä?

Haemme nyt vakituiseen työsuhteeseen

CUSTOMER EXPERIENCE MANAGERIA

Tehtävässä vastaat asiakaspalvelun päivittäisestä suunnittelusta ja johtamisesta, prosessien ja tiimin toiminnan sekä asiakassuhteiden kehittämisestä. Toimit esimiehenä seitsemän henkilön asiakaspalvelutiimille. Vastaat asiakaspalvelun erinomaisesta laadusta, tehokkuudesta ja asiakastyytyväisyydestä. Kehität yhdessä tiimisi kanssa asiakaspalveluamme niin, että pystymme entistä tehokkaammin ennakoivasti vastaamaan asiakastarpeisiin ja -odotuksiin. 

Olet avainhenkilönä toteuttamassa strategiaamme parantaa työntekijä – ja asiakaskokemusta ja olla asiakkaan menestyksen mahdollistamisen edelläkävijä. Pääset etulinjassa mukaan uudistumaan ja uudistamaan sekä varmistamaan asiakkaittemme tyytyväisyys. 

Toivomme, että sinulla on aiempaa kokemusta esimiestehtävistä ja asiakaspalveluympäristöstä. Olet innostava esimies ja hallitset hyvän henkilö- ja muutosjohtamisen käytännöt. Nälkäsi onnistua ja ammatillinen kunnianhimosi ajavat sinua oppimaan uutta ja löytämään parhaat ratkaisut asiakkaiden eduksi. Sinulla on näkemystä ja kokemusta asiakaspalvelutoiminnan digitalisaatiosta. Olet palvelu- ja kehittämishenkinen sekä tuloshakuinen. Henkilönä olet positiivinen ja ulospäinsuuntautunut. Pystyt työskentelemään suomeksi ja englanniksi, ruotsi on sinulle eduksi.

Tervetuloa innostuneeseen ja inspiroivaan joukkoomme Vantaalle! Saat meiltä vapautta ja vaikuttavuutta toimia sekä mahdollisuuden auttaa Suomen suurimpien yritysten työntekijöitään tekemään työtään sujuvammin. Tarjoamme mahdollisuuden tulla mukaan kehittämään 150-vuotista perheyhtiötarinaa.

Hae tehtävää mahdollisimman pian rekisteröimällä CV:si ja palkkatoiveesi osoitteessa www.experis.com. Hae pian, sillä tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antavat rekrytointikonsultit Liisa Jenkins puh. 050 5273453 tai sähköpostitse: liisa.jenkins@fi.experis.com ja Terhi Airas sähköpostitse terhi.airas@fi.experis.com. 

Experis™ on johto- ja asiantuntijatason rekrytointi- ja projektiratkaisuihin erikoistunut kansainvälinen yritys. Luomme uusia ura- ja kasvumahdollisuuksia osaaville yksilöille ja autamme asiakkaitamme saavuttamaan omat tavoitteensa nopeammin. Olemme erikoistuneet IT- ja insinöörialan sekä taloushallinnon, myynnin, markkinoinnin, viestinnän ja henkilöstöhallinnon osaamisalueisiin. Vuosittain etsimme asiakkaidemme avainpaikoille tuhansia alansa parhaita täsmä- ja erityisosaajia, esimiehiä ja johtajia. Experis on osa ManpowerGroupia.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1283526
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Uusimaa