(Poistunut julkaisusta)

CUSTOMER EXPERIENCE MANAGER, Nevel Oy
Nevel

Alkuperäinen julkaisupäivä 9.1.2020

Haemme Neveliin Customer Experience Manageria laskutusjärjestelmäprojektiin Vantaan Tikkurilaan. Tehtävä on vakituinen. Toivomme, että voit aloittaa työskentelyn mahdollisimman pian tai sopimuksen mukaan.

Customer Experience Managerin päätehtävänä on vastata uuden laskutusjärjestelmän implementoinnista Nevelin Suomen, Ruotsin ja Viron toimintoihin. Tarkoituksena on ottaa käyttöön yhteisen laskutusjärjestelmän lisäksi yhteiset prosessit. Tavoitteena on parantaa asiakaskokemusta ja tehokkuutta laskutuksessa sekä asiakasprosesseissa. Projektin valmistumisen jälkeen rooli pitää sisällään laskutus- ja asiakaspalvelutehtäviä liiketoiminnan kannalta kriittisessä tehtäväkentässä. Olet tehtävässä päivittäin yhteydessä Ruotsiin ja tehtävä edellyttääkin myös sujuvaa ruotsin taitoa.

Tehtävässä menestyminen edellyttää

  • soveltuvaa koulutusta (amk/korkeakoulu)
  • kokemusta laskutuksesta ja laskutusprosessituntemusta
  • kyky hahmottaa kokonaisuuksia
  • hyvät tietotekniset valmiudet
  • suomen, ruotsin ja englannin kielen vahvaa osaamista
  • asiakasosaamista ja hyviä viestintä- sekä projektityötaitoja.

Lisäksi katsomme eduksi energia-alan laskutuksen tuntemuksen esimerkiksi InWorks ohjelmistolla, kehityshaluisen asenteen sekä kyvyn proaktiiviseen toimintaan kansainvälisessä toimintaympäristössä.

Nevel tarjoaa sinulle ainutlaatuisen mahdollisuuden vaikuttaa ja olla mukana kehittämässä toimintaa yhä laadukkaammaksi. Toimintaympäristö on dynaaminen ja yritys alansa huipputoimija.

Lisätietoja tehtävästä antaa tarvittaessa Kristiina Vormala (+35840 837 4019), parhaiten tavoitettavissa torstaisin klo 13-14.