(Poistunut julkaisusta)

Customer Experience and Continuous Improvement Manager
Adecco Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 25.1.2020

DHL Express, toimii yli 220 maassa ja on ollut kansainvälisten pikakuljetusten edelläkävijöitä jo vuodesta 1969. Globaali pikakuljetusverkosto kuljettaa kiireellisiä asiakirjoja ja paketteja luotettavasti ja nopeasti ovelta ovelle yli 220 maassa. DHL Express on Top Employer 2019 sertifikaatin saavuttanut huipputyöpaikka, joka tarjoaa nopeatempoisen ja työhyvinvointiin panostavan työympäristön.

Oletko ainutlaatuisen asiakaskokemuksen vankkumaton puolestapuhuja ja sen tinkimätön toimeenpanija? Loistavaa!

Tule rakentamaan asiakkaamme DHL Express Oy:n innostavaa, asiakaslähtöistä ja jatkuvaan kehittämiseen nojaavaa palvelukulttuuria Customer Experience and Continuous Improvement Managerin roolissa.

Tyytyväiset asiakkaat ovat DHL Expressille kunnia-asia. Siksi asiakas on kaiken toiminnan ja jatkuvan kehittämisen keskiössä.
Customer Experience and Continuous Improvement Managerina vastaat DHL Expressin asiakaskokemuksen mittaamisesta ja analysoinnista, prosessien muutos- ja kehityshankkeista sekä jatkuvasta parantamisesta. Koordinoit, organisoit, fasilitoit, implementoit ja seuraat yrityksen eri liiketoimintojen asiakaspalveluprosesseja ja näistä nousevia kehittämistarpeita tiiviissä yhteistyössä organisaation sisäisten -ja ulkoisten sidosryhmien kanssa mahdollistaen näin organisaation jäsenten parhaan mahdollisen menestymisen palvelutyössään. Raportoit tehtävässä suoraan yrityksen toimitusjohtajalle.

Mitä toivomme sinulta?

• tuloksellisia näyttöjä asiakaskokemuksen parissa työskentelemisestä sekä asiakaskokemuksen mittareista
• rohkeutta tarttua asioihin rakentavalla ja aikaansaavalla otteella sekä luontaista kykyä innostaa, osallistaa, valmentaa ja vaikuttaa
• strategista liiketoimintaymmärrystä sekä kykyä liiketoiminnan jatkuvaan mittarointiin (KPI) ja analysointiin
• vankkaa projektinhallinta, -vetovastuu -sekä loppuunsaattamisosaamista
• erinomaisia ongelmanratkaisu -ja priorisointitaitoja sekä vakuuttavia neuvottelu -ja vuorovaikutustaitoja
• sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa
• Lean & Six Sigma -johtajuuden perusosaaminen sekä kehittämistyökalujen tuntemus katsotaan isoksi eduksi

Mitä DHL Express tarjoaa sinulle?

Asiakkaamme tarjoaa sinulle mielenkiintoisen mahdollisuuden päästä osaksi DHL Expressin kansainvälistä kasvutarinaa. Työskentelet logistiikkapalvelujen edelläkävijä yrityksessä yhdessä alan parhaiden kollegoiden kanssa. Työsuhteesi on vakituinen ja kokopäiväinen. Yrityksen toimitilat sijaitsevat Vantaalla.

Kiinnostuitko?

Me Adeccolla haluamme löytää asiakkaillemme parhaat työntekijät. Mikäli koet, että olet juuri oikea henkilö tähän tehtävään, kerro meille itsestäsi nopeasti, viimeistään 7.2.2020 mennessä osoitteessa www.adecco.fi. Liitäthän mukaan CV:si palkkatoiveen kera. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävästä arkisin Adeccon Senior HR-konsultilta, Maarit Härmälältä 0401831791 tai maarit.harmala@adecco.fi