(Poistunut julkaisusta)

Customer Consultant / Asiakaspalvelija, GS1 Finland Oy, Helsinki
Academic Work

Alkuperäinen julkaisupäivä 18.9.2020
Oletko työstäsi innostuva, reipas ja asiakaspalveluhenkinen persoona, jolla on rohkeutta tarttua haasteisiin? Etsimme asiakasyrityksellemme GS1 Finland Oy:lle vanhempainvapaan sijaisuuteen asiakaspalvelijaa mielenkiintoisiin ja monipuolisiin työtehtäviin. Mikäli laadukas asiakaspalvelu ja kimuranttien kysymysten ratkominen on sinulle sydämen asia ja haluat päästä osaksi rentoa ja osaavaa tiimiä, tämä voi olla juuri sinun paikkasi. Lue lisää ja hae paikkaa pian!
KUVAUS
Asiakaspalvelijana olet tärkeässä roolissa auttamassa asiakkaita asiakkuuteen ja palveluiden käyttöön liittyvissä kysymyksissä puhelimitse ja sähköpostitse. Koska rutiiniasioiden hoitamista on pitkälti automatisoitu, asiakasyritysten yhteydenotot liittyvät usein hieman monimutkaisempiin kysymyksiin. Teet tiivistä yhteistyötä sisäisten sidosryhmien kanssa asiakkaiden vaativien tilanteiden ratkaisemisessa. Asiakaspalvelun lisäksi hoidat myös asiakaslaskutukseen liittyviä tehtäviä sekä pääset olemaan mukana erilaisissa palvelun laatua ja digitalisaatiota edistävissä kehitysprojekteissa.

Tarjoamme


* Mahdollisuuden kerryttää arvokasta työkokemusta
* Monipuolisen työnkuvan ja hyvät kehitysmahdollisuudet
* Mukavan ja osaavan tiimin tuen

TYÖNKUVA

* Päivittäinen asiakaspalvelu puhelimitse ja sähköpostitse
* Hallinnollisia tehtäviä, esimerkiksi laskutusprosessissa tukeminen
* Kehitysprojektit
* Tiivis yhteistyö sisäisten sidosryhmien kanssa

ETSIMÄMME HENKILÖ ON
Ideaalihakijallamme on aikaisempaa työkokemusta asiakaspalvelutehtävistä ja palvelemisesta asiakkaita myös puhelimitse. Aikaisempaa kokemusta tärkeämpää on kuitenkin avoin, reipas ja oppimishaluinen asenteesi. Sinusta huokuu asiakaspalveluhenkisyys ja halu auttaa. Siedät hyvin myös epävarmuutta ja tilanteita, joissa sinulla ei ole heti valmiita vastauksia saatavilla. Kysyt rohkeasti apua, heität mielelläsi uusia ideoita ja ratkaisuja ilmoille ja sinulla on rohkeutta viedä asioita eteenpäin.

Etsimällämme henkilöllä on:


* Tehtävään soveltuva koulutustausta
* Aikaisempaa työkokemusta asiakaspalvelutehtävistä
* Hyvät yhteistyö- ja kommunikointitaidot sekä itsenäinen ja määrätietoinen työskentelyote
* Sujuva suomen ja englannin kielen taito, ruotsin kielen taito on etu


Eduksi katsomme aikaisemman kokemuksen Salesforce-järjestelmästä sekä GS1-palveluista (Synkka, Golli)

Muuta tietoa


* Aloitus: Mahdollisimman pian
* Kesto: 12kk, jatko mahdollinen
* Sijainti: Helsinki
* Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä GS1 Finland Oy:n puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.


Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.
MUUTA TIETOA
GS1 Finland Oy olemme asiantuntijaorganisaatio ja tarjoamme yrityksille globaaleihin GS1-standardeihin pohjautuvia tuotteita ja palveluita, jotka tehostavat toimitusketjujen prosesseja ja lisäävät läpinäkyvyyttä. Asiakkainamme on yli 6600 yritystä, pienyrittäjistä Suomen suurimpiin yhtiöihin. Osana 115 maan GS1-verkostoa olemme mukana kansainvälisessä standardinkehitystyössä ja tuomme sen tulokset ja ratkaisut suomalaisten yritysten hyväksi. Avoimena ja puolueettomana toimijana voimme tarjota asiakasyrityksillemme neutraalin alustan verkostoitua ja kehittää yhteistyössä omia toimialojaan.