(Poistunut julkaisusta)

Customer Care Manager
Edenred Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.6.2019

Haluatko työskennellä yrityksessä, jonka tuotteet tukevat työhyvinvointia suomalaisissa yrityksissä? Onko intohimosi ylläpitää ja kehittää edelleen erinomaista asiakaskokemusta asiakaspalvelun keinoin?

Etsimme äitiysloman sijaiseksi Sinua,

Manager, Customer Care

toimimaan tärkeänä osana Edenredin asiakaskokemuksen kehittämistä Vallilan toimistollemme. Tavoitteenasi on varmistaa erinomaisen asiakaskokemuksen tuottaminen asiakasrajapinnassa sekä asiakaspalvelumme kehittäminen, johtaminen ja laadun varmistaminen. Nautit työskentelystä tiimissä ja asiakasrajapinnassa. Olet luonteeltasi ongelmien ratkoja ja tunnet asiakaspalvelun prosessit ja keskeiset mittarit. Valmennat, motivoit ja innostat tiimiäsi kohti parempia suorituksia.

Mitä kuuluu päivittäisiin työtehtäviisi?

  • Toimit asiakaspalvelun vastuullisena esimiehenä ja johdat asiakaspalvelun toimintaa,
  • luot tiimillesi menestyksen mahdollisuudet ja autat ihmisiä pääsemään tavoitteisiin,
  • ratkaiset häiriö- ja ongelmatilanteita minimoiden tai estäen asiakkaille aiheutuvat vaikutukset,
  • luot, muokkaat ja virtaviivaistat asiakaspalvelun prosesseja,
  • seuraat ja kehität asiakaspalvelun mittareita,
  • varmistat tarvittavan dokumentaation sekä sujuvan sisäisen ja ulkoisen viestinnän sekä
  • toimit palveluasiantuntijana projektitiimeissä ja olet valmis kohtaamaan asiakkaamme niin myynti- kuin palvelutilanteessakin.

Tarjoamme Sinulle määräaikaisen kokopäiväisen työn kansainvälisessä ja menestyksekkäässä FinTech-yrityksessä, jonka yhtenä arvona on yrittäjähenkisyys. Se elää meillä vahvana ja saatkin vapaat kädet tehdä työtäsi ja mahdollisuuksia kehittää jo opittuja taitojasi eteenpäin. Kehitämme tuotteitamme, palveluitamme ja työskentelytapojamme jatkuvasti, joten uuden oppiminen on taattua!

Edenred on matalahierarkinen organisaatio, jossa kaikilla on mahdollisuus vaikuttaa päätöksiin ja tuoda omia ideoitaan esiin. Töitä tehdään paljon tiimeittäin ja myös vastuuta annetaan paljon tiimeille. Ilmapiirimme on hyvin kansainvälinen, sillä suomalaisten lisäksi kollegoitamme tulee Ranskasta, Iranista, Vietnamista ja Venäjältä. Englanti onkin yrityksen toinen virallinen viestimiskieli. Meillä on mahtava tekemisen meininki ja projekteja tehdään hyvällä hengellä ja huumorilla.

Työnantajana panostamme Sinun työssä viihtymiseen ja hyvinvointiisi. Edenred mahdollistaa suomalaisten hyvinvoinnin niin töissä kuin vapaa-ajalla, ja koska ”pitää tietää mitä myy”, panostamme aidosti siihen, että meillä viihdytään ja voidaan hyvin.

”Ehdottomasti yksi parhaimmista asioista Edenredillä on se lämmin ja innostava fiilis, joka tämän huipputyöporukan keskuudessa vallitsee. Ihmiset ovat avoimia, tsemppaavat toinen toistaan kiireidenkin keskellä ja toimivat yrittäjähenkisesti työyhteisössä. Tykkään siitä, että kuka tahansa voi jutella vapaasti kelle tahansa, riippumatta omasta roolista tai työtehtävästä. Uusia tai rakentavia ideoita otetaan täällä mielellään vastaan. Ja mitä aspaan tulee, työpoppoo on aivan loistava. Läppä lentää ja ilmapiiri on vapaa, ja tukena ollaan silloinkin, kun on vähän vaikeampi päivä. Ja ennen kaikkea: Edenredillä tuntuu, kuin olisi kotona!” –Saana, Customer Care Specialist

Kukoistat tässä tehtävässä, jos Sinulla on

  • asiakaspalvelun keskeisten prosessien tuntemus ja tunnet intohimoa niiden kehittämiseen ja asiakaskokemuksen parantamiseen,
  • erinomaiset analysointitaidot ja loogista päättelykykyä juurisyiden löytämiseen,
  • kokemusta esimiestyöstä ja asiakaspalvelun tuloksellisesta kehittämisestä,
  • kokemusta inbound/outbound call center-järjestelmistä,
  • hyvät suulliset ja kirjalliset kommunikointitaidot niin suomen- kuin englannin kielellä sekä
  • hyvät tietotekniset taidot, excel-taidot, kokemus Business Intelligence –työkaluista katsotaan eduksi.

Oletko se Sinä?

Lähetä hakemuksesi, CV:si ja palkkatoiveesi 30.6.2019 mennessä tästä. Mahdollisiin kysymyksiisi vastaa mielellään 14.6.2019 asti nykyinen Customer Care Manager Katja Austero numerosta 0400-244110 ja alkaen 17.6.2019 HR Koordinaattorimme Leila Kola numerosta 040-8482590. Haastattelut voidaan aloittaa ennen hakuajan päättymistä, ja pyrimme saamaan prosessin päätökseen viikolla 31. Arvioitu työn aloitus on 2.9.2019.