Customer Service on Aktian kasvot ja ääni asiakkaalle. Me hoidamme kaiken puhelimitse ja digitaalisissa kanavissa tapahtuvan asiakaspalvelun sekä kaikki palveluihin liittyvät asiat fyysisillä tapaamispaikoillamme. Tavoitteenamme on tarjota ensiluokkainen asiakaskokemus ja kyetä palvelemaan asiakkaitamme ”end-to-end” kaikissa asioissa. Aktian arvot rohkeasti, osaavasti, yhdessä näkyvät joka päivä arjessamme. Yhdessä työskentely on meille ensiarvoisen tärkeää, ja me nautimme työyhteisöstämme.
Haemme nyt osaavaa ammattilaista, joka haluaa olla mukana luomassa rahoitusalan parhaita asiakaskokemuksia!
Customer Advisorina palvelet henkilöasiakkaita, Premium- ja Private Banking -asiakkaita digitaalisissa kanavissamme, kuten puhelimessa, chatissä ja verkkopankissa. Tunnistat asiakkaan tarpeet ja löydät ratkaisuja, jotka tuottavat lisäarvoa asiakkaalle. Työ on itsenäistä, mutta myös tiimityö on tärkeä osa arkipäivää. Työaika on pääasiassa arkisin klo 8-16 tai 9–17. Haemme nyt kahta henkilöä, yhden vakituisen ja yhden määräaikaisen työsuhteeseen 03/2023 asti.
Tavoitteenamme on luoda rahoitusalan paras asiakaskokemus, ja siksi haemme nyt uutta jäsentä tiimiimme, jonka lahjakkailla jäsenillä on erilaisia osaamisia ja taustoja. Voit siis olla rahoitusalan asiakaspalvelun raskassarjalainen tai vasta hakemassa ensimmäistä työtäsi. Tiimissä on nimittäin tilaa sekä junior- että seniorrooleille. Voit olla etsimämme henkilö riippumatta siitä, täytätkö kaikki vai vain osan osaamisvaatimuksista:
• Erinomainen ensimmäisen ja hyvä toisen kotimaisen kielen osaaminen katsotaan eduksi
• Asiakaspalvelukokemusta
• Kokemusta rahoitusalalta
• Soveltuva koulutus ammattikorkeakoulusta tai muusta korkeakoulusta
• Suoritettu APV1-tutkinto katsotaan eduksi
Jotta onnistut ja viihdyt työssä:
• olet joustava ja nautit siitä, että olet mukana siellä, missä tapahtuu
• olet aidosti kiinnostunut oppimaan uutta ja olet sinut teknisten laitteiden käyttämisen kanssa
• sinulla on hyvät viestintä- ja vuorovaikutustaidot, joiden avulla selviät vaativistakin asiakaspalvelutilanteista
• hyvä asiakaspalvelu ja jatkuva parantaminen motivoivat sinua
• olet positiivinen tiimipelaaja, joka työskentelee strukturoidusti, tehokkaasti ja ennakoivasti
Tarjoamme sinulle
• mielenkiintoiset ja monipuoliset työtehtävät kaksikielisessä työympäristössä, jossa on hyvät mahdollisuudet osaamisen ja uran kehittämiseen
• eturivin paikan, jossa saat hyvän käsityksen pankkialasta, jossa tapahtuu juuri nyt suuria ja mielenkiintoisia muutoksia yhä nopeamman digitalisaation myötä
• viihtyisän työympäristön ja etätyömahdollisuuden
Kiinnostuitko?
Lisätietoja tehtävästä antaa Team Lead Pia Latvala, puh. 050 599 9338
Hakuaika päättyy 6.2.2022. Toimithan nopeasti, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn ja sopivien ehdokkaiden kontaktoinnin jo hakuaikana!
Aktia tarjoaa yksityishenkilöille, yritys- ja yhteisöasiakkaille sekä instituutioille asiakaslähtöisiä, läheiseen neuvonantoon perustuvia pankki- ja rahoituspalveluja eri kanavissa. Kaikessa toimintamme lähtökohtana on asiakkaidemme yksilölliset tarpeet.