(Poistunut julkaisusta)

Customer Advisor – Aktia Customer Service, Team Digi-inbound, Helsinki
Aktia Pankki Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 24.7.2020

Customer Service on Aktian kasvot ja ääni asiakkaalle. Me hoidamme kaiken puhelimitse ja digitaalisissa kanavissa tapahtuvan asiakaspalvelun sekä kaikki palveluihin liittyvät asiat fyysisillä tapaamispaikoillamme. Tavoitteenamme on tarjota ensiluokkainen asiakaskokemus ja kyetä palvelemaan asiakkaitamme ”end-to-end” kaikissa asioissa. Aktian arvot rohkeasti, osaavasti, yhdessä näkyvät joka päivä arjessamme. Yhdessä työskentely on meille ensiarvoisen tärkeää, ja me nautimme työyhteisöstämme.

Haemme nyt osaavaa ammattilaista, joka haluaa olla mukana luomassa rahoitusalan parhaita asiakaskokemuksia!

Tehtäväkuvaus ja vastuualueet

Digi-inbound-tiimin Customer Advisorina palvelet henkilöasiakkaita, Premium- ja Private Banking -asiakkaita digitaalisissa kanavissamme, kuten chatissä ja verkkopankissa. Tunnistat asiakkaan tarpeet ja löydät ratkaisuja, jotka tuottavat lisäarvoa asiakkaalle. Työ on itsenäistä, mutta myös tiimityö on tärkeä osa arkipäivää. Työaika on pääasiassa arkisin klo 9–17. Työ on 12 kuukauden mittainen kokoaikainen sijaisuus.

Toivottu osaaminen

Tavoitteenamme on luoda rahoitusalan paras asiakaskokemus, ja siksi haemme nyt uutta jäsentä tiimiimme, jonka lahjakkailla jäsenillä on erilaisia osaamisia ja taustoja. Voit siis olla rahoitusalan asiakaspalvelun raskassarjalainen tai vasta hakemassa ensimmäistä työtäsi. Tiimissä on nimittäin tilaa sekä junior- että seniorrooleille. Voit olla etsimämme henkilö riippumatta siitä, täytätkö kaikki vai vain osan osaamisvaatimuksista:

• Erinomainen ensimmäisen ja hyvä toisen kotimaisen kielen osaaminen
• Asiakaspalvelukokemusta
• Kokemusta rahoitusalalta
• Soveltuva koulutus ammattikorkeakoulusta tai muusta korkeakoulusta
• Suoritettu APV1-tutkinto katsotaan eduksi

Jotta onnistut ja viihdyt työssä:

• sinun on oltava joustava ja nautittava siitä, että olet mukana siellä, missä tapahtuu
• sinun on oltava aidosti kiinnostunut oppimaan uutta ja sinut teknisten laitteiden käyttämisen kanssa
• sinulla on oltava hyvät viestintä- ja vuorovaikutustaidot, joiden avulla selviät vaativistakin asiakaspalvelutilanteista
• hyvän asiakaspalvelun ja jatkuvan parantamisen on motivoitava sinua
• sinun on oltava positiivinen tiimipelaaja, joka työskentelee strukturoidusti, tehokkaasti ja ennakoivasti

Tarjoamme sinulle

• mielenkiintoiset ja monipuoliset työtehtävät kaksikielisessä työympäristössä, jossa on hyvät mahdollisuudet osaamisen ja uran kehittämiseen
• eturivin paikan, jossa saat hyvän käsityksen pankkialasta, jossa tapahtuu juuri nyt suuria ja mielenkiintoisia muutoksia yhä nopeamman digitalisaation myötä
• viihtyisän työympäristön ja etätyömahdollisuuden

Yhteystiedot

Lisää tietoa työstä antaa Team Lead Hannele Sartanen, puh. 040 086 2756.

Hakuaika päättyy 9.8.2020.

Toimi täytetään heti, kun olemme löytäneet sopivan henkilön.