Customer Advisor – Aktia Customer Service, Helsingin Palvelupiste
Aktia Pankki Oyj

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 9.6.2021

Customer Service on Aktian kasvot ja ääni asiakkaalle. Me hoidamme kaiken puhelimitse ja digitaalisissa kanavissa tapahtuvan asiakaspalvelun sekä kaikki palveluihin liittyvät asiat fyysisillä tapaamispaikoillamme. Tavoitteenamme on tarjota ensiluokkainen asiakaskokemus ja kyetä palvelemaan asiakkaitamme ”end-to-end” kaikissa asioissa. Aktian arvot osaavasti, rohkeasti, yhdessä näkyvät joka päivä arjessamme. Yhdessä työskentely on meille ensiarvoisen tärkeää, ja me nautimme työyhteisöstämme.

Haemme nyt osaavaa ammattilaista, joka haluaa olla mukana luomassa rahoitusalan parhaita asiakaskokemuksia!

Tehtäväkuvaus ja vastuualueet

Helsingin palvelupisteen Customer Advisorina palvelet henkilöasiakkaita ja Premium- ja Private Banking -asiakkaita vilkkaimmalla palvelupisteellämme Helsingissä sekä digitaalisissa kanavissamme, kuten chatissä ja verkkopankissa. Tunnistat asiakkaan tarpeet ja löydät ratkaisuja, jotka tuottavat lisäarvoa asiakkaalle. Työ on itsenäistä, mutta myös tiimityö on tärkeä osa arkipäivää. Työaika on arkisin klo 9–17, ja raportoit Aktia Customer Service Co-Headille. Tehtävä on vakituinen ja kokopäiväinen.

Toivottu osaaminen 

Tavoitteenamme on luoda rahoitusalan paras asiakaskokemus, ja siksi haemme nyt uutta jäsentä tiimiimme, jonka lahjakkailla jäsenillä on erilaisia osaamisia ja taustoja. Voit siis olla rahoitusalan asiakaspalvelun raskaan sarjan ottelija tai vasta hakemassa ensimmäistä toimistotyötäsi. Tiimissä on nimittäin tilaa sekä junior- että seniorrooleille. Voit olla etsimämme henkilö riippumatta siitä, täytätkö kaikki vai vain osan osaamisvaatimuksista:

• Erinomainen ensimmäisen ja hyvä toisen kotimaisen kielen osaaminen
• Kokemusta asiakaspalvelusta
• Kokemusta rahoitusalalta
• Soveltuva koulutus ammattikorkeakoulusta tai korkeakoulusta
• Suoritettu APV1-tutkinto katsotaan eduksi

Jotta onnistut ja viihdyt työssä:

• sinun on oltava joustava ja nautittava siitä, että olet mukana siellä, missä tapahtuu
• sinun on oltava aidosti kiinnostunut oppimaan uutta ja sinut teknisten laitteiden käyttämisen kanssa
• sinulla on oltava hyvät viestintä- ja vuorovaikutustaidot, joiden avulla selviät vaativistakin asiakaspalvelutilanteista
• hyvän asiakaspalvelun ja jatkuvan parantamisen on motivoitava sinua
• sinun on oltava positiivinen tiimipelaaja, joka työskentelee strukturoidusti, tehokkaasti ja ennakoivasti

Tarjoamme sinulle

• mielenkiintoiset ja monipuoliset työtehtävät kaksikielisessä työympäristössä, jossa on hyvät mahdollisuudet osaamisen ja uran kehittämiseen
• eturivin paikan, jossa saat hyvän käsityksen pankkialasta, jossa tapahtuu juuri nyt suuria ja mielenkiintoisia muutoksia yhä nopeamman digitalisaation myötä
• viihtyisän työympäristön Helsingin keskustassa

Yhteystiedot 

Lisätietoja tehtävästä antaa yksikön Co-Head Björn Broman, puh. 050 346 0181, bjorn.broman@aktia.fi.

Hakuaika päättyy 23.6.2021.

Alamme käsittelemään hakemuksia sekä ottamaan yhteyttä sopiviin ehdokkaisiin jo hakuaikana, joten lähetä hakemuksesi tänään!

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot