(Poistunut julkaisusta)

CRM Specialist
Tallink Silja Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.1.2020

CRM SPECIALIST

  • Tallink Silja Oy:n asiakassuhdemarkkinoinnin suunnittelu, toteuttaminen, seuranta ja kehittäminen asiakkaillemme yhdessä tiimin kanssa.  
  • Tehtävänäsi on asiakastietoon perustuvan markkinoinnin avulla kohdennetun ja vuorovaikutuksellisen markkinoinnin tuottaminen, asiakaskokemuksen kehittäminen sähköisen dialogin kautta sekä myynnin tukeminen.
  • Toimenkuva sisältää muun muassa eri kanaviin tapahtuvaa sisällöntuotantoa, toimenpiteiden mittarointia ja tulosten perusteella kehittämistä, mahdollisuutta toimia asiantuntijana erilaisissa markkinointiteknologiahankkeissa sekä uusien toimintatapojen käyttöönotossa ”kulttuurilähettiläänä” toimimista.

 

KESKEISET TEHTÄVÄT:

  • Asiakassuhteen hoitomallien ja markkinoinnin suunnittelu ja toteutus asiakkaillemme
  • Kohdennetun ja personoidun markkinoinnin kanavariippumattoman sisällön suunnittelu, toteutus ja seuranta Adoben sovelluksilla
  • Tekstintuottaminen 
  • Kuvien editointi materiaaleihin
  • Automaattisten viestipohjien rakennus, muokkaaminen ja päivitys
  • Personoitujen sisältöjen suunnittelu, toteutus ja seuranta
  • Sähköisten markkinointilupien kerääminen
  • Online-trafiikin ja myynnin edistäminen

 

KOULUTUS JA KOKEMUS:

  • KTM/Tradenomi tai muu kaupallinen koulutus tai vastaava pätevyys työkokemuksen kautta 
  • Adobe tuoteperheen käyttökokemus katsotaan eduksi
    • Adobe Campaign
    • Adobe Experience Manager 
    • Adobe Target
    • Adobe Analytics
  • Vähintään perusymmärrys ja osaaminen HTML ja/tai CSS-koodeista
  • Hyvät kuvankäsittelytaidot (Adobe Creative Cloud kuten esim. Photoshop, inDesign, Dreamweaver) 
  • Valmius markkinointiviestinnällisen tekstin tuottamiseen
  • Personoidun ja datalähtöisen markkinoinnin erityispiirteiden ymmärrys
  • Digitaalisen markkinoinnin mittaroinnin ja sanaston ymmärrys
  • Sisällönhallintajärjestelmän (CMS, Liferay, AEM Sites tms.) osaaminen
  • Kokemusta ja osaamista sähköisen asiakkuus- ja markkinointiviestinnän toteuttamisesta (markkinoinnin automaatio ja sähköpostien lähettämisjärjestelmä Adobe tuoteperhe). 
  • Osaaminen ja kiinnostus digitaalisista kanavista
  • Yleisimpien MS Office-järjestelmien hallinta

 

ERITYISVAATIMUKSET:

  • Looginen ajattelukyky ja hyvät vuorovaikutus- ja yhteistyötaidot
  • Paineensietokyky, halu kantaa vastuuta ja kehittää toimintaa
  • Nopea reagointikyky, tarkkuus ja huolellisuus
  • Hyvä suullinen suomen ja englannin kielen taito
  • Datalähtöisen ja personoidun markkinoinnin orkestroinnin ymmärrys 
  • Halu uudistaa ja kehittää sisällöntuotannon toteutusta ketterään suuntaan

 

Työsuhde on määräaikainen sijaisuus  31.8.2020 asti. Tarjoamme sinulle mukavat työkaverit ja näköalapaikan kansainvälisessä yrityksessä.  Hae viimeistään 24.1.2020. 

Tarvittaessa lisätietoja tehtävästä antaa sähköpostitse head of CRM & loyalty, Sirpa Vesamäki-Koivisto; sirpa.vesamaki-koivisto@tallinksilja.com.  

Sähköpostitse lähetettyjä hakemuksia ei käsitellä.