CRM Development Manager
Hartwall Oy Ab

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 8.1.2021

Vuoden harmain päivä, Gay Joe -siideri, kesämuistoja herättävä Hartwall Jaffa, pääyhteistyökumppani Flow-festareilla… eikä Suomesta löydy montaa myymälää ilman Hartwallin juomia. Kaiken takana ovat tietenkin ihmiset, huikeat hartwallilaiset. Tule mukaan tekemään tiimistämme entistäkin menestyvämpi!

CRM Developmen Manager  

Meidän hartwallilaisten tehtävä on virkistää Suomea, ja meillä on loistavia tuotteita sekä rakastettuja brändejä. Me Hartwallilla panostamme voimakkaasti liiketoiminnan digitalisointiin sekä uusien digitaalisten palveluiden kehittämiseen asiakkaille, tavoitteemme on tarjota heille Suomen virkistävin asiakaskokemus.

Myynnin ja asiakastyön ytimessä tulee olemaan on Microsoft Dynamics CRM, jonka kehittämiseen ja hallinnointiin etsimme nyt kehittämisestä ja haasteista innostuvaa ratkaisuhenkistä ammattilaista. 

TULEVA TYÖSI HARTWALLILLA

Tuleva työsi tulee koostumaan monipuolisista CRM-järjestelmään, mutta myös koko myynnin prosessien kehittämiseen liittyvistä tehtävistä. Tehtävänäsi on rakentaa, tukea ja ohjata koko yksikkömme, mutta myös koko Hartwallin CRM-matkaa. 

Isona osana työssäsi tulee olemaan myynnin prosessien kehittäminen ja optimoiminen ravintolamyyntikanavan strategian mukaisesti. Tuet, valmennat ja ohjaat koko myyntiorganisaatiotamme CRM:n eri vaiheissa. Pääset kehittämään toimintatapojamme ja aidosti vaikuttamaan siihen, että myynnissä ja asiakastyössä tulemme toimimaan CRM:n myötä entistä tehokkaammin, tuottavammin ja fiksummin.

Tehtävänäsi on toimia Hartwallin edustajana konsernin (Royal UniBrew) CRM-prosessien ja teknisen kehittämisen foorumeissa, ja lisäksi osallistut siihen liittyvän E-contract sopimuksenhallintajärjestelmän räätälöimiseen Hartwallille. 

Pääset osallistumaan myös Hartwallin muiden digifoorumeiden toimintaan luoden linkin ja mahdollistaen näissä CRM:n hyödyntämisen ja päinvastoin. CRM-projektin ensimmäisen vaiheen jälkeen rooli keskittyy ravintolakanavan kehitysyksikössä myynnin prosessien tukemiseen ja CRM-omistajuuteen, mutta rooli elää kehitysvaiheiden mukaan ja vastuulla tulee olemaan myös muiden myyntiyksiköiden tukeminen. 

MINKÄLAISTA TYYPPIÄ ETSIMME

Haemme ennen kaikkea myyntiprosessien osaajaa, jolla on vankka CRM kokemus. Toivomme, että sinulla on syvällistä ymmärrystä CRM:n parhaista käytännöistä ja ymmärrät hyvin mitä etuja onnistuneesta CRM-järjestelmästä ja toimivista myynnin prosesseista on liiketoiminnalle. 

Tehtävässä menestyminen edellyttää osaamista MS Dynamics tai vastaavan CRM -tuotteen ominaisuuksista ja useamman vuoden vankkaa kokemusta CRM -järjestelmän räätälöinneistä, mukautuksista ja toteutuksista aina suunnittelusta käyttöönottoon asti.

Toivomme myös näyttöjä menestyksekkäästä kehitystyöstä eri toimintoja yhdistävissä projekteissa, sillä tehtävä on uusi ja valittu henkilö tulee toimimaan keskeisessä kehittäjäroolissa ja tekemään yhteistyötä eri sidosryhmien kanssa.

Ylläolevien asioiden lisäksi potentiaali ja asenne ovat meille tärkeitä, ja niillä on suuri merkitys valintapäätöksessä. Seuraavat asiat ovat kuitenkin tärkeitä edellytyksiä, sillä arvostamme:

  • Soveltuvaa korkeakoulututkintoa, analyyttistä ajattelutapaa, mutta myös luovaa ”mindsetia” 
  • Kokemusta ja näyttöjä vaativasta BtoB myyntityöstä 
  • Erittäin hyviä kommunikointi- ja esitysteknisiä taitoja 
  • Sujuvaa englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa
  • Kokemus FMCG –maailmasta etu

Pääset osaksi ravintolamyyntikanavamme huikeaa myynnin ammattilaisjoukkoa ja näkemään työsi vaikutuksen Hartwallin liiketoiminnan kehityksessä ja tuomaan uusia näkökulmia ja osaamista koko organisaatioomme.

HARTWALL VIRKISTÄÄ ARJEN

Jokaisen uuden hartwallilaisen tehtävänä on tuoda oma virkistävä lisänsä työyhteisöömme niin osaamisen kuin persoonansa puolesta. Meillä on huippujoukko oman alansa ammattilaisia, joilta pääset itse oppimaan lisää, mutta myös tuomaan oman lisäsi tähän ammattilaisporukkaan. 

Hartwall on oikea paikka sinulle jos jaat kanssamme ajatuksen, että on virkistävää olla työpaikassa, jossa: 

  • Työkulttuuri kannustaa yrittäjähenkiseen toimintaan ja tekemiseen, mutta suuren yrityksen tuella. Päätäntävalta on pitkälti siellä, missä työ tehdään. 
  • Meillä lasi on aina puoliksi täynnä. Meillä on myönteinen asenne ja olemme uteliaita. Uskomme, että kaikissa tilanteissa, ihmisissä ja asioissa piilee mahdollisuuksia.
  • Janoamme menestystä yhdessä: kehitämme yhdessä uusia ideoita, joista otamme oppia ja teemme yhdessä töitä muuttaaksemme haasteetkin mahdollisuuksiksi.
  • Ihmisiä yhdistää intohimo ja rakkaus juomakulttuurin vastuulliseen kehittämiseen, ylpeys vahvoista brändeistämme ja yhteinen missio virkistää Suomea.

Hartwall pitää kilpailukykyisillä työsuhde-eduilla huolen siitä, että jokainen työntekijä kokee olevansa osa Suomen virkistävintä työyhteisöä. Meillä vapaavalintainen juomakori on luonnollinen kuukausietu. Lisäksi meiltä saa muutakin virkistystä perinteisempien etujen lisäksi: hartwallilaisille on säännöllisesti jaossa esimerkiksi keikka-, urheilu- ja festarilippuja.

NÄIN OTAT ENSIASKELEEN KOHTI SUOMEN VIRKISTÄVINTÄ TYÖYHTEISÖÄ
 
Kerro meille osaamisestasi, aiemmasta kokemuksestasi ja tulevaisuuden toiveistasi sähköisellä hakulomakkeellamme 28.1.2021 mennessä! Lisääthän hakemukseesi myös palkkatoiveesi. 

Ja mikäli jäit pohtimaan siirtoasi, ole yhteydessä myyntijohtaja Seppo Salkoharjuun (p. 0400 418 136), niin jutellaan lisää maanantaina 25.1.2021 klo 15.30-17.00 välisenä aikana.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1412353
  • Tehtäväalue: IT, Myyntitehtävät
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki