CRM-asiantuntija
HSL Helsingin seudun liikenne -kuntayhtymä

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.4.2019

Asiakaskokemus -ryhmä vastaa asiakaskokemuksen kehittämisestä, digipalveluiden konseptinomistajuuksista ja asiakastiedoista.

Haemme asiakastietojen hallinnan kehittämisestä innostunutta

CRM-ASIANTUNTIJAA

Tehtävänäsi on 

  • vastata kuluttaja-asiakkaidemme asiakasrekistereistä ja asiakastiedoista (asiakastietojen ajantasaisuus, oikeellisuus ja tietosuoja)
  • kehittää asiakkuuksien ja asiakastietojen hallintaa 
  • toimia asiakastietojen omistajana ja tehdä tiivistä yhteistyötä järjestelmäratkaisuista vastaavien työkavereiden kanssa

Sinulla on tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto, kokemusta ja asiantuntemusta suurten kuluttaja-asiakasmäärien asiakastietojen hallinnan kehittämisestä, MS Dynamics CRM D365 -järjestelmästä, asiakasrekistereistä ja tietovarastoista. Kykenet hahmottamaan monitahoisia kokonaisuuksia ja omaat hyvät tietotekniset taidot. Otteesi työntekoon on suunnitelmallinen, huolellinen ja itsenäinen. Omaat hyvät yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot, tulet sujuvasti toimeen suomeksi ja englanniksi sekä kykenet toimimaan projektipäällikön roolissa.

Analytiikkaosaaminen, Power BI:n, Excelin ja SQL-kyselyiden hallinta sekä asiakastietojen ja -analyysien informaatiomuotoiluosaaminen (taulukot, kuvaajat, kartat) ovat tehtävässä eduksi.

Tarjoamme sinulle

  • monipuolisen työn, jolla on vaikutusta pääkaupunkiseudun ihmisten arkeen
  • innostuneet kollegat, hyvän työilmapiirin
  • hyvät henkilöstöedut ja mahdollisuudet omaan kehittymiseen
  • työpaikan hyvien yhteyksien varrelta Pasilasta
  • joustavat työajat ja mahdollisuuden etätyöskentelyyn

Liitä hakemukseesi palkkatoiveesi ja ansioluettelosi.

Lisätietoja

https://ura.hsl.fi/#/

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1258953
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki