(Poistunut julkaisusta)

CRM-asiantuntija
Teknologiateollisuus ry

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.10.2018

Haemme asiakaspalveluasenteen omaavaa CRM-asiantuntijaa

Toimiva CRM-järjestelmä mahdollistaa erinomaisen jäsenpalvelun. Vastaat siitä, että meillä on ajantasainen tieto jäsenyrityksistämme ja muista sidosryhmistämme.  Osallistut Teknologiateollisuus ry:n edustajana liittoyhteisön jäsentietojärjestelmän kehittämiseen sekä vastaat CRM-järjestelmämme jatkokehityksestä yhteistyössä eri yksiköiden kanssa. Opastat ja koulutat henkilöstöä CRM-järjestelmän käytössä.

Vastaat jäsenhakemusten käsittelystä, jäsenmaksulaskutuksesta sekä toimit yhteyshenkilönä jäsenyrityksillemme ja vastaat heiltä tuleviin jäsenyyteen liittyviin kysymyksiin. Tehtävänäsi on kehittää ja automatisoida jäsenyyteen liittyviä työprosesseja CRM-järjestelmää hyödyntäen.

Edellytämme, että sinulla on tehtävään soveltuva AMK-/korkeakoulututkinto ja kokemusta CRM-järjestelmien ylläpitämisestä ja kehittämisestä.  Erityisesti arvostamme kokemusta Dynamics 365 CRM-järjestelmästä. Lisäksi Office 365 on sinulle tuttu työkalu ja omaksut helposti muitakin digitaalisia järjestelmiä. On eduksi, jos ymmärrät tilinpäätöksiä ja sinulla on kokemusta asiakaspalvelusta ja sisäisenä kouluttajana toimimisesta.  

Olet etsimämme henkilö, jos kykenet itsenäiseen työskentelyyn, tartut toimeen proaktiivisesti ja nautit olemassa olevien toimintatapojen kehittämisestä. Hoidat myös tehtävään sisältyvät rutiinityöt tehokkaasti, tarkasti ja täsmällisesti. Pidät asiakaspalvelusta ja sinulla on hyvät vuorovaikutus- ja yhteistyötaidot. Työskentelet sujuvasti suomeksi ja englanniksi. 

Tarjoamme monipuolisen ja mielenkiintoisen tehtävän modernissa työympäristössä Helsingin keskustassa sekä kilpailukykyiset henkilökuntaedut.

Lisätietoja antaa johtaja Esko Keskinen, puh. 040 518 3000, maanantaina 15.10.2018 klo 14-16.

Käsittelemme hakemuksia hakuaikana, joten lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 24.10.2018 mennessä.