Crew Planner/ Controller
Nordic Regional Airlines Oy

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 16.2.2021
Haemme Nordic Regional Airlinesin Operations Planning and Control -osastolle uutta Crew Planner / Controlleria määräaikaiseen työsuhteeseen äitiysloman sijaiseksi.

Tehtävään valittava henkilö tulee sijoittumaan Crew Controller -tehtävään. Kierto Planner / Controller -tehtävien välillä on mahdollista. Tyypillisesti toimit jommassakummassa roolissa pidemmän ajanjakson kerrallaan.

Crew Controller hoitaa miehistöjen päivittäisiä työvuoromuutoksia osana 24/7/365 toimivan Operations Control Centerin (OCC) toimintaa. Tarkasteltava aikaikkuna on miehistönhallinnan osalta julkaistu työvuorolista. Varmistat osaltasi lentojen lähtöluotettavuuden epäsäännöllisyystilanteissa. Työ sisältää runsaasti vuorovaikutusta lentävän henkilöstön, koko oman osaston sekä sidosryhmien kanssa. Crew Control -työ on vuorotyötä, tällä hetkellä kahdessa vuorossa, myös viikonloppuisin. Koulutamme sinut myös OCC back office -tukitehtävään. Näitä vuoroja suunnitellaan sinulle aika ajoin, ja niissä työnkuvaan kuuluu mm. vastuullisen liikenteenohjaajan avustaminen liikenteen tilannekuvan hallinnassa ja viestintä eri sidosryhmien kesken.

Mikäli toimit myöhemmin Crew Plannerina, tehtävään kuuluu lentävän henkilökunnan työvuorojen suunnittelu. Työvuorosuunnittelussa pyritään tehokkaaseen miehistönkäyttöön siten, että työaikasäännöstö, lentämiseen liittyvä muu työaikojen sääntely, kuten EASA FTL ja yhtiön omat manuaalit sekä TES-asiat tulevat huomioiduksi.

Hyödynnät tehtävässäsi monipuolisesti käytössä olevia operatiivisia järjestelmiä, esimerkiksi CMS (Crew Management System) -miehistöhallintajärjestelmää.

Tiimiin kuuluvat esimies, vuoroesimiehet ja kollegat, jotka toimivat eri rooleissa. Asiantuntevassa tiimissämme tuemme toisiamme yli tehtävärajojen.

Hakijalta edellytämme:

  • Aikaisempaa kokemusta operatiivisesta ohjauskeskustyöstä tai työvuorosuunnittelusta
  • Kokemusta miehistönkäyttöjärjestelmien käytöstä
  • Tehtävään soveltuvaa koulutusta
  • Näyttöä analyyttisyydestä sekä kyvystä tehdä itsenäisesti päätöksiä
  • Hyviä ongelmanratkaisutaitoja
  • Erinomaisia vuorovaikutustaitoja
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa
  • Hyvää paineensietokykyä ja pitkäjänteisyyttä
  • Näyttöä onnistuneesta toiminnasta nopeasti vaihtelevassa työympäristössä
  • Hyväksyttyä hakuvaiheen soveltavien tehtävien suoritusta
 
Työsuhde alkaa aikaisintaan 1.4.2021 ja sen kesto on noin yksi vuosi.

Lisätietoja tehtävästä antaa sähköpostitse Crew Planning & Control Manager Sanna Tuominen (sanna.tuominen@flynorra.com).
Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot