(Poistunut julkaisusta)

Credit Control Specialist, Lindstömin taloushallintoon
Personalhuset Staffing Group

Alkuperäinen julkaisupäivä 24.1.2020

Haluatko ottaa seuraavan askeleen urallasi? Kiinnostaako sinua työskentely kansainvälisessä yrityksessä? Onko sinulla muutaman vuoden kokemus taloushallinnon tehtävistä? Mahtavaa, jatka lukemista!

Me Lindströmillä huolehdimme ihmisistä työssä. Joustavat ja arkea helpottavat tekstiilivuokrapalvelumme parantavat asiakkaidemme turvallisuutta, hygieniaa ja yrityskuvaa. Olemme vastuullinen työnantaja ja huolehdimme työntekijöistämme. Lindströmillä työskentelee yli 4000 ihmistä Euroopassa ja Aasiassa. Konsernin vuoden 2018 liikevaihto oli 387 miljoonaa euroa. Visiomme on olla vakavarainen, puolen miljardin euron yritys, jonka sitoutuneet työntekijät tuottavat erinomaisen asiakaskokemuksen.  www.lindstromgroup.com/fi


Jatkuvan kasvumme ja prosessiemme automatisoinnin myötä keskitämme taloushallinnon tehtäviä pääkonttorillemme Suomeen. Etsimmekin nyt uutta innokasta taloushallinnon osaajaa


CREDIT CONTROL SPECIALISTIKSI


Tässä tehtävässä  vastaat yhdessä muun tiimin kanssamyyntisaatavien hallinnan ja perintäprosessien kehittämisestä toimintamaissamme, kohti keskitettyä harmonisoitua toimintamallia. Keskitetyssä talousyksikössä vastaat myös itsenäisesti joidenkin maiden myyntisaatavaprosessista.


Menestyäksesi tässä tehtävässä, toivomme sinulla olevan aikaisempaa kokemusta taloushallinnon tehtävistä. Tämä tehtävä vaatii tiivistä yhteydenpitoa kollegoihin ympäri Eurooppaa, joten sujuva englannin kielen taito on edellytys tässä tehtävässä työskentelyyn. Toivomme, että olet innokas hyödyntämään uutta teknologiaa työssäsi ja työskentely nopeatempoisessa ja muuttuvassa työympäristössä on yksi vahvuuksistasi. Työotteesi on ennakoiva ja saat aikaan tuloksia. Työskentelet mielelläsi vaihtelevasti sekä yksin että yhdessä tiimin kanssa.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtävän sekä mahdollisuuden ammatilliseen kasvuun yhdessä Euroopan johtavista tekstiilipalvelualan yrityksistä. Olemme 170-vuotias menestynyt suomalainen perheyritys ja toimimme 24 eri maassa. Pääset työskentelemään mukavassa ja välittävässä työyhteisössä, jossa työkaverit tukevat toinen toisiaan ja auttavat sinua onnistumaan. Meillä saat vastuuta ja vapautta kehittää omaa työtäsi tiiviissä yhteistyössä osaavien kollegojen kanssa. Työpisteesi sijaitsee pääkonttorillamme Helsingin Kalasatamassa.

Kiinnostuitko? Täytä hakemus viimeistään 7.2 alla olevan linkin kautta. Käsittelemme hakemuksia ja aloitamme haastattelut kuitenkin jo hakuaikana, joten toimithan pikaisesti! Liitä mukaan ansioluettelosi ja palkkatoiveesi. Rekrytointi toteutetaan yhteistyössä Personalhusetin kanssa. Valitut henkilöt työllistyvät suoraan Lindströmille. Lisätietoja tehtävistä saat Monia Pölläseltä, 050 592 8816, monia.pollanen@personalhuset.fi.
 


Lue lisää huikeasta keskittämisprojektistamme Kauppalehden sivuilta: https://www.kauppalehti.fi/lehdistotiedotteet/lindstrom-oy-lindstrom-perustaa-helsinkiin-globaalin-talousyksikon/69f8bb61-71a6-3ac1-8a76-d16dde253ef2



Personalhuset on henkilöstöalan ammattilainen. Kaiken toimintamme sydämessä on välittäminen: autamme rakentamaan menestystarinoita ja olemme aidosti läsnä. Teemme tätä työtä, jotta oikea osaaja ja oikea työ kohtaavat. Haluamme tehdä arjesta sujuvaa. Tehdään yhdessä #hyväätyötä