(Poistunut julkaisusta)

Creative Specialist
Sanoma Media Finland, B2B

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.2.2020

Oletko digitaalisen markkinoinnin ammattilainen, joka rakastaa tarkkuutta ja analytiikkaa? Haemme Creative Specialistin tehtävään äitiysloman sijaista maaliskuusta alkaen.

Luovan tuotannon tiimimme toteuttaa kaupallisia ratkaisuja mainostaja-asiakkaille kaikkiin Sanoman kanaviin: natiivimainontaa uutis- ja lifestylemedioissa sekä ohjelmayhteistöitä ja promootioita radion ja TV:n puolella. Avautuva tehtävä painottuu natiivimainonnan kampanjoiden raportointiin ja analyysiin. Monimediallisessa tiimissä pääset myös laajentamaan työnkuvaa TV:n, radion ja somen puolelle.

Creative Specialist vastaa luovien kampanjoiden loppuraportoinnista ja analyysistä hyödyntäen sekä Google Analyticsia että Sanoman omia työkaluja. Työnkuvaan kuuluu myös kaikkien natiivikampanjoiden kokonaisdatan dokumentointi ja benchmark-datan tuottaminen. Lisäksi Creative Specialist koordinoi natiivikampanjoiden brand lift -tutkimukset ja osallistuu useisiin mielenkiintoisiin kehityshankkeisiin.

Tehtävässä onnistuminen edellyttää:

  • Analyyttisyyttä ja tarkkuutta.
  • Excelin, Google Analyticsin ja PowerPointin hyvää hallintaa. Uusien työkalujen luontevaa käyttöönottoa.
  • Projektinhallintakokemusta ja priorisointikykyä. Et pelästy lukuisten hankkeiden työstämistä samaan aikaan.
  • Kykyä työskennellä itsenäisesti, mutta myös tiimin aktiivisena jäsenenä.
  • Hyvää suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa.
  • Asiakaskeskeisyyttä.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen työn digitaalisen markkinoinnin näköalapaikalla, osana dynaamista ja kannustavaa tiimiä Sanomatalossa. Asiakkaisiimme lukeutuvat kiinnostavimmat kotimaiset ja kansainväliset brändit.

Lisätietoja tehtävästä antaa Kati Heikinheimo, Team Lead, Luova tuotanto / kati.heikinheimo@sanoma.com tai 040 353 2632.

 

Aina tulee sanomista – kerro se luovuudella!

#sanomista