(Poistunut julkaisusta)

Copywriter
Zeeland Family Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 3.9.2018

 

Rakas suunnittelija,

Ensimmäisenä sinusta tulee mieleen sitkeys. Tai sanotaanko, analyyttinen sitkeys ja intohimo. Erotuksena aasimaisesta jääräpäisyydestä, joka kylläkin joskus, oikein valitulla hetkellä, on myös hyvä. Sillä sitkeydellä, intohimolla ja suurella ammattitaidolla meillä tehdään suunnittelua.

Kokemuksesi kautta tiedät, mikä on hyvän konseptin voima ja kasvukyky. Ja, että ilman konseptia ei ole oikein mitään, tai ainakin paljon vähemmän. Kanavia et pidä lähtökohtana, vaikka ne hyvin tunnetkin, mutta kaikkiaan digitaalisuus on sinulle tuttu kumppani, jonka kanssa voi tehdä mitä vain, missä vain.

Työhistoriasi kiinnostaa meitä. Toivomme sen sisältävän monipuolisesti markkinointia, markkinointiviestintää ja mainontaa - usealta vuosikymmeneltä. Kanavariippumattomia mainetekoja ja menestystä. Päivittäistavaroita, palveluita ja mielellään toki muutakin. Mutta mennyttä tärkeämpää on kuitenkin tulevaisuutesi, se miten teemme töitä ja menestymme yhdessä.

Meille on suunnattoman tärkeää, millainen ihminen sinä olet. Ihan noin niin kun ihmisenä. Tyyppinä, luonteena, persoonana, kollegana. Rakkaana kollegana. Työyhteisön rakentajana.

Ja jotta ei mene liian vakavaksi, meillä myös iloitaan ja nauretaan. Paljon.

 

Tuletko meille töihin?

 

Ps. On vielä liuta toiveita, jotka toivomme sinun täyttävän. Niistä enemmän sitten kasvotusten.

Pps. Varmasti sanomattakin selvää, että osaat kirjoittaa. Erinomaisesti.

  

Hakemukset 9.9.2018 mennessä. Paras ja nopein saa paikan.

Lisätietoja Zeeland Familysta ja työtehtävästä saat parhaiten soittamalla:

Lotta Vaija, Head of Creatives, 050 359 9777 tai Risto Etelämäki, Creative Director,  040 514 4233.

Zeeland Family on Suomen monipuolisin luova markkinoinnin palvelutoimisto. Meillä työskentelee Suomen laaja-alaisin porukka markkinoinnin ammattilaisia, tänään meitä on jo yli 200. Vahvuutemme on luova ongelmanratkaisu keinoista riippumatta ja raja-aitoja kaataen. Tuomme asiakkaidemme markkinointiin rohkeutta - poikkitieteellistä ja -taiteellista ajattelua, joka synnyttää muistettavia menestystarinoita.