Tietoa tehtävästä
Punainen Risti tuo iloa, ylläpitää toivoa ja vahvistaa luottamusta – tule joukkoomme tekemään merkityksellistä työtä!
Haemme Suomen Punaisen Ristin keskushallinnon yhteisiin tukipalveluihin controlleria toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen.
Keskustoimiston talousyksikkö vastaa SPR:n taloushallinnosta, kirjanpidosta, tilinpäätöksistä, reskontrista, maksuliikenteestä, raportoinnista ja erilaista analyyseistä sekä avustaa yksiköitä ja piirejä budjetoinnissa ja talousseurannassa. Asiakkaitamme ovat keskustoimiston yksiköiden lisäksi Nuorten turvatalot, Kontti-tavaratalot sekä Punaisen Ristin piirit ja useat osastot. Talousyksikössä työskentelee tällä hetkellä 30 taloushallinnon ammattilaista.
Työtehtävät
Controller-tiimin muodostavat kuusi controlleria, jotka vastaavat palvelukeskuksen asiakkaiden sisäisestä laskennasta ja tukevat erilaisissa projekti- ja hankeseurannoissa sekä talouden suunnittelussa ja budjettien valmistelussa. He vastaavat raportoinnin oikeellisuudesta ja huolehtivat sisäisen ja ulkoisen laskennan prosessien sujuvuudesta yhdessä kirjanpitäjien kanssa. Lisäksi he vastaavat järjestötason raportoinnista ja tuottavat analyysejä johdon tueksi. Erilaisilla kehittämistehtävillä on myös merkittävä rooli työnkuvassa. Haettavan controllerin vastuualueena ovat erikseen nimettävät asiakkaat ja tehtäväkokonaisuudet.
Etsimämme henkilö
Odotamme sinulta
Odotamme sinulta soveltuvaa korkeakoulu- tai ammattikorkeakoulututkintoa, vahvaa kokemusta vastaavanlaisista controller-tehtävistä, talouden asiantuntijuutta, koordinointi-, koulutus- ja tiimityötaitoja, tarkkaa ja systemaattista työskentelytapaa, vahvaa järjestelmäymmärrystä sekä Excel-osaamista. Sujuva ruotsin kielen taito on pakollinen vaatimus. Positiivinen ote elämään ja iloisuus ovat vahvuuksia meillä.
Valittavan henkilön tulee sitoutua Punaisen Ristin arvoihin ja periaatteisiin. Toivomme tehtävään hakijoita erilaisista taustoista ja sukupuolista.
Tarjoamme sinulle
Tarjoamme erittäin mielenkiintoisen tehtäväkentän, mahtavat kollegat ja mahdollisuuden monipuoliseen osaamisen hyödyntämiseen ja kehittämiseen. Valmiusjärjestössä toimiminen avaa ainutlaatuisen näkökulman controllerin tehtäviin. Henkilöstökyselyidemme mukaan työntekijämme arvostavat erityisesti merkityksellistä ja innostavaa työtä sekä yhdenvertaista työyhteisöä, jossa tuemme toisiamme. Pidämme henkilöstömme hyvinvoinnista ja jaksamisesta huolta mm. tukemalla lounasruokailua ja tarjoamalla liikunta- ja kulttuuriedun sekä työterveyshuollon palvelut. Uutena etuna meillä on mahdollisuus työsuhdepyörän hankkimiseen.
Toimipaikka sijaitsee Helsingin Pihlajistossa, ja teemme töitä joustavassa hybridityömallissa.
Noudatamme sosiaalialan järjestöjen työehtosopimusta.
Kiinnostuitko?
Lisätietoja tehtävästä antaa talouspäällikkö Viena Loire-Pohjakallio tiistaina 3.12. klo 15.00-16.00, torstaina 5.12. klo 14.30.-15.30 ja torstaina 12.12. klo 9.00-10.00, p. 040 198 4240.
Täytäthän sähköisen hakulomakkeen viimeistään sunnuntaina 15.12. Saatamme edetä rekrytoinnissa heti sopivan kandidaatin löydyttyä.
Ota yhteyttä:
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 15.12.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.