(Poistunut julkaisusta)

Controller
Realia Management

Alkuperäinen julkaisupäivä 14.1.2021

Kiinnostavatko kiinteistöalan monipuoliset tehtävät pohjoismaiden suurimmassa kiinteistöjohtamisen ja kiinteistöjen välityspalveluita tarjoavassa konsernissa?

Haemme nyt kasvavaan ja kehittyvään Helsingin Talouspalvelut -yksikköön Valimotielle

CONTROLLERIA

Controllerina olet asiakasvastaava ja huolehdit asiakkaan raportointitarpeista ja talousasioista. Olet asiakkaan talouspartneri ja mukana kehittämässä asiakkaan taloutta oman aktiivisen roolisi kautta. Vastaat palveluprosessista ja tuet asiakasta hyvillä vuorovaikutustaidoilla. Realiassa asiakkaiden taloutta hoidetaan tiimissä, jossa osaamista voi kehittää yhdessä ja jossa pääset kehittämään kiinteistöalan osaamistasi.

Työtehtäviisi kuuluvat vastuullesi nimettyjen kiinteistöalan yhtiöiden raportointi kotimaisille ja ulkomaisille asiakkaillemme sekä näiden yhtiöiden tilinpäätöksistä, konsernitilinpäätöksistä ja viranomaisraportoinnista vastaaminen. Työskentelet aikatauluissa pysyen ja kommunikoit aktiivisesti sidosryhmien kanssa. Työskentelyotteesi on itsenäistä, aktiivista ja analyyttistä. Lisäksi olet yhteistyökykyinen ja käytännönläheinen tiimipelaaja. Controllerin työtä rytmittävät toisinaan tiukatkin aikarajat, joten kykenet tehokkaaseen työskentelyyn myös kiiretilanteissa. Tehtävä sopii sinulle, jos sinulla on jo jonkin verran kokemusta ulkoisesta laskennasta tai olet toiminut tilintarkastajana/controllerina.

Arvostamme:

  • kirjanpito- ja (konserni)tilinpäätöstaitoa sekä vastaavaa koulutusta
  • vero- ja arvonlisävero-osaamista
  • sisäisen ja ulkoisen laskentatoimen osaamista (ml. IFRS)
  • sujuvaa Excel-osaamista
  • omatoimista asiakaspalveluotetta, kokonaisuuksien haltuunottoa ja vastuuntuntoisuutta
  • englannin ja ruotsin kielen taito ovat eduksi

Tarjoamme sinulle:

  • haastavan ja monipuolisen tehtävänkuvan osana kasvavaa ja hyvässä kehitysvaiheessa olevaa organisaatiota
  • ison konsernin kehittymismahdollisuudet
  • avoimen, sparraavan, osaamista jakavan ja kannustavan työyhteisön

Panostamme siihen, että viihdyt meillä. Meillä on liukuva työaika ja etätyömahdollisuus, jotta työn ja yksityiselämän yhdistäminen olisi mahdollisimman jouhevaa. Huolehdimme hyvinvoinnistasi tarjoamalla lounas- ja virike-edun sekä kattavan työterveyshuollon. Koska olemme iso konserni ja teemme yhteistyötä yli liiketoimintarajojen, apua ja tukea on aina saatavilla osaavilta ja ammattitaitoisilta kollegoilta. 

Kiinnostuitko? Haethan tehtävää jo tänään tai viimeistään 31.1. mennessä osoitteessa www.sympahr.net/public/pq.aspx?d74b42d2. Liitäthän mukaan ansioluettelosi ja palkkatoiveesi. Lisätietoja tehtävästä antaa Kimmo Nyman, puh. 050 581 9078, ti 19.1. klo 13-14 tai pe 22.1. klo 13-14. Voit myös ottaa yhteyttä sähköpostitse: kimmo.nyman@realia.fi.