(Poistunut julkaisusta)

Controller (Financial), Inlook Group Oy, Helsinki
Adecco Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 18.12.2019

Asiakkaamme Inlook -konserni on vuonna 1967 perustettu merkittävin suomalainen sisärakentamiseen keskittynyt palvelukonserni. Yritys toteuttaa korkealaatuisia, toimivia ja vaikuttavia sisätiloja yhteistyössä arkkitehtien, suunnittelijoiden ja muiden rakentajien kanssa. Inlook-konsernin päätoimialoja ovat sisäkattojen ja -seinien urakointi, niihin liittyvien tuotteiden markkinointi sekä kokonaisvaltainen sisärakentaminen.

Haemme asiakkaallemme Controlleria (Financial), joka on tottunut tukemaan liiketoiminnan tarpeita hihat ylös käärien ja tarttumaan monipuolisesti taloushallinnon tehtäviin toimintatapoja kehittävällä otteella.

Controller roolissasi vastaat yrityksen rahoituskokonaisuudesta ja sen aktiivisesta kehittämisestä yhteistyössä yrityksen johdon kanssa. Vastuullasi ovat rahoitus -ja kassaraporttien laadinta, maksuliikenneohjelman pääkäyttäjyys sekä rahoitus/likviditeettitoimintaan liittyvä ennustaminen ja kehitystyö. Lisäksi vastaat konserniyhtiöiden kirjanpidon/tilien oikeellisuuden seurannasta ja varmistamisesta aina tuloksen ja taseen toteutukseen saakka. Osallistut aktiivisesti myös jälkilaskennan toteuttamiseen ja kehittämiseen sekä tuotat talouspuolen adhoc-raportteja ja laskelmia yhtiön sisäisiin tarpeisiin. Vastuullasi on myös uusien talousjärjestelmien -ja prosessien kehitystyö ja projektihankkeet oman toimenkuvasi osalta.

Toivomme sinulta ylempää korkeakoulututkintoa (KTM tai vastaava) ja vähintään 10 vuoden työkokemusta vastaavista tehtävistä sekä näyttöjä tuloksellisesta taloushallinnon kehitystyöstä. Sinulla on kattava yrityksen rahoituskokonaisuuden, kirjanpidon, osto- ja myyntilaskutusrakenteiden syväosaaminen ja ymmärrys sekä ratkaisukykyä liiketoiminnan vankkaan tukemiseen.

Työtavassasi näkyy analyyttinen ajattelu, kiinnostus ja halu ymmärtää sekä kehittää talouden järjestelmien ja toiminnanohjausjärjestelmien sujuvaa vuoropuhelua. Haluat aktiivisesti osallistua liiketoiminnan tukemiseen talouden prosesseja ja toimintatapoja kehittämällä. Tehtävässä onnistuminen edellyttää
ajan tasalla olevia taloushallinnon IT taitoja (Excel/Qlickview ja MS Dynamics AX) sekä kykyä työskennellä luontevasti niin suomen ja englannin kielillä, ruotsin kielen osaaminen katsotaan isoksi eduksi.
Persoonana olet proaktiivinen, oma-aloitteinen, aikaansaava ja kehittämishaluinen. Hallitset taloushallinnon ja nautit työstäsi numeroiden parissa; olet tarkka ja huolellinen. Lähestyt liiketoimintaa analyyttisesti ja osaat esittää olennaisen tiedon selkeästi ja ymmärrettävästi. Säilytät työskentelykykysi myös paineen alla.
Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen mahdollisuuden päästä osaksi Inlook Groupin vahvaa kasvutarinaa. Työskentelet sisärakentamisen edelläkävijä yrityksessä yhdessä alan parhaiden kollegoiden kanssa. Yrityksen toimitilat sijaitsevat Helsingissä, Herttoniemen teollisuusalueella hyvien kulkuyhteyksien varrella. Työsuhde on kokoaikainen ja vakituinen.

Jos kiinnostuit uusista haasteista, jätä hakemus palkkatoiveineen adecco.fi-sivuilla 17.1.2020 mennessä. Liitä mukaan CV:si ja kerro, miksi juuri sinä sopisit parhaiten tehtävään. Lisätietoja tehtävästä antaa Senior HR Consultant Maarit Härmälä sähköpostitse maarit.harmala@adecco.fi tai vko 52 sekä vko 2 - 3 puhelimitse 040 183 1791