Haemme controlleria Diakonissalaitoksen säätiön taloushallintoon vakituiseen tehtävään.
Controllerin roolissa pääset työskentelemään monipuolisesti säätiön yleishyödyllisen toiminnan, Diakonia ja sosiaalisen vastuualueen, sekä kiinteistöomaisuuden lukujen parissa. Vastuullasi on myös konsernin vastuullisuusohjelman mittareiden kehittäminen ja seuranta sekä niiden raportointi osana konsernin CSRD-direktiivin mukaista vastuullisuusraportointia.
Tehtäviäsi:
- toimialueeseesi kuuluvat konsernin yleishyödyllinen toiminta (volyymi n. 20M€), konsernin kiinteistötoiminnot (toimialueen tilat n.300 000 neliötä), konsernihallinnon talousasiat ja vastuullisuusraportointi
- osallistut budjetointiin, rullaavan ennusteen laatimiseen ja prosessien kehittämiseen sekä tuotat informaatiota päätöksenteon tueksi
- osallistut konsernin vastuullisuusraportoinnin laatimiseen ja kehittämiseen
Tehtävässä menestyäksesi:
- sinulla on vähintään 1-3 vuotta relevanttia työkokemusta ulkoisesta ja sisäisestä laskennasta
- sinulla on tehtävään soveltuva tutkinto laskentatoimesta (esim. AMK)
- omaksut nopeasti tietojärjestelmät ja sinulla on aikaisempaa kokemusta taloushallinnon ohjelmista
- osaat käyttää Exceliä sujuvasti ja tehokkaasti
- olet oma-aloitteinen, vuorovaikutustaitoinen ja kykenet itsenäiseen työskentelyyn
- olet hyvä hahmottamaan kokonaisuuksia ja työskentelemään systemaattisesti ja analyyttisesti
- haluat kehittää toimintatapoja ja tietojärjestelmiä entistäkin paremmiksi
Tarjoamme sinulle:
- kulttuuri- ja liikuntaedun Smartum Plus
- työterveyshuolloin, joka sisältää mielen hyvinvointia tukevia palveluita
- vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen, joka on voimassa kaikkialla maailmassa ilman korvausrajaa
- sinulle suunnitellun vieraanvaraisen perehdytyksen
- mahdollisuuden työsuhdepyörään
- mahdollisuuden hakea kauttamme asuntoa pk-seudulta
Käytössämme on Microsoft Dynamics Navison ERP-järjestelmä, Baswaren hankinnasta maksuun järjestelmä sekä Power Bi ja Workday Adaptive talouden suunnittelu ja ennuste järjestelmä. Kiinteistöyksiköllä on käytössään Tampuuri-kiinteistötietojärjestelmä.
Työ alkaa sopivan henkilön 1.8.2024 tai sopimuksen mukaisesti. Tehtävä on vakituinen ja tehtävässä on sopimuspalkka. Työskentelypisteesi sijaitsee Helsingissä. Työskentelemme kuitenkin hybridimallin mukaisesti. Noudatamme yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimusta. Haku päättyy 19.6.2024. Käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana.
Arvostamme monimuotoisuutta työyhteisössämme ja kannustamme erilaisista taustoista tulevia henkilöitä hakemaan meille töihin.
Diakonissalaitos on savuton ja päihteetön työpaikka.
Jäikö jokin mietityttämään? Lisätietoja antaa:
Group Business Controller Tanja Halonen, 044-772 9999
6.6.2024 klo 9-10, 13.6.2024 klo 14-15 ja 18.6. klo 10-11
tanja.halonen@hdl.fi
Diakonissalaitos tekee työtä ihmisarvoisen elämän puolesta. 155-vuotias säätiö tarjoaa yhdessä tytäryhtiönsä Rinnekodit Oy:n kanssa vaikuttavia sosiaali- ja terveyspalveluja erityistä tukea tarvitseville ihmisille. Yleishyödyllisenä säätiökonsernina rakennamme oikeudenmukaisempaa yhteiskuntaa. Olemme mukana myös koulutustoiminnassa.
Meillä työskentelee valtakunnallisesti 3400 työntekijää. Toiminnasta syntyvä tuotto käytetään tehtäväämme tukea kaikkein haavoittuvammassa asemassa olevia. Kaikessa mitä teemme, keskiössä on aina ihminen. #sydänmukana
Diakonissalaitoksen säätiö omistaa vajaa 140 000 m2 erilaisia rakennuksia sekä metsää ja tonttimaata. Lisäksi konserni on vuokrannut ulkopuolisilta tahoilta runsaasti asuntoja ja toimitiloja yleishyödylliseen ja konsernin liiketoimintojen käyttöön. Kiinteistötoiminnot tiimi ylläpitää ja kehittää tätä kiinteistömassaa. Säätiön kiinteistöomaisuuden markkina-arvo on noin 150 M€.
www.hdl.fi