Controller (Cash Management & Back Office) - Helsinki
Conficap Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 15.5.2019
Conficap on suomalainen perheyritys, jonka historia ulottuu yli sadan vuoden taakse. Yhtiön ja sen omistajien juuret ovat yrittäjyydessä.Conficapin omistama liiketoimintakokonaisuus muodostuu talotekniikkayhtiö Aresta, jonka lisäksi sillä on laajamittaista kiinteistöliiketoimintaa, arvopaperisijoituksia sekä strategisia osakeomistuksia.Omistajana Conficap on menestyvän liiketoiminnan mahdollistaja. Omistettuihin yhtiöihin tuodaan osaamista, pääomaa ja aikaa kehitysaskelten johdonmukaiseen toteuttamiseen. Asetettujen tavoitteiden toteutumista seurataan aktiivisesti. Yhtiöiden hallituksiin ja johtoon Conficap tuo kokeneita ammattilaisia eri toimialoilta. Tavoitteena on omistaja-arvon pitkäjänteinen luominen.Conficap tukee yhtiöitä niiden eri kehitysvaiheissa ja arvioi säännöllisesti omistajaedellytyksiään. Liiketoimintakokonaisuutta täydennetään kohteilla, joiden menestymistä Conficap voi enemmistöomistajana tukea. Lisätietoja www.conficap.com
 
Etsimme Conficap Oy:n back office toimintoihin Controlleria vastaamaan yhtiön maksuliikenteen ja rahoituksen päivittäisestä ylläpidosta ja seurannasta sekä raportoinnista. Tässä tehtävässä pääset työskentelemään monipuolisessa työympäristössä, jossa työtehtäviisi kuuluu rahoituksen back officen päivittäisten tehtävien lisäksi muita emoyhtiön taloushallinnon sekä konsernihallintoon liittyviä tehtäviä. 

Tehtäviisi kuuluvat

  • Vastaat emoyhtiön ja useiden konserniyhtiöiden maksuliikenteestä ja sen suunnittelusta
  • Osallistut taloudelliseen suunnitteluun, välitilinpäätöksiin ja tilinpäätöksiin sekä muun informaation tuottamiseen
  • Hoidat erilaisia back office tehtäviä, kuten sijoitustoiminnan kirjanpidon täsmäyttäminen ja KYC-selvityksiä
  • Toimit treasury -järjestelmän pääkäyttäjänä
  • Osallistut erilaisiin muihin rahoituksen tehtäviin; kuten ylijäämävarojen sijoittaminen ja tytäryhtiöiden rahoitus
  • Ylläpidät, kehität ja implementoit Treasury prosesseja ja järjestelmiä
  • Osallistut erilaisiin kehitysprojekteihin 

Tehtässä menestyäksesi

  • Sinulla on tehtävään soveltuva taloushallinnon tutkinto; tradenomi tai vastaava 
  • Sinulla on aikaisempaa kokemusta rahoitus/sijoitushallinnosta, taloushallinnosta ja kirjanpidosta
  • It-taitosi ovat erinomaiset ja rahoitusalan järjestelmien osaaminen on suureksi eduksi (finance tools skills) 
  • Työskentelyotteeltasi olet systemaattinen ja tarkka
  • Otat mielelläsi vastuuta ja olet joustava tiimipelaaja
  • Sinulla on reipas Hands-on -asenne ja halu saattaa asioita eteenpäin
  • Tulet työssäsi sujuvasti toimeen suomen ja englannin kielillä
Tarjoamme sinulle monipuoliset työtehtävät sijoitus- ja kiinteistötoiminnan back office -tehtävissä. Pääset työssäsi käyttämään rahoituksen, kirjanpidon ja raportoinnin osaamistasi ja kehittämään ammattitaitoasi ja yhtiön toimintatapoja edelleen.Työtovereiksesi saat motivoituneen tiimin, joka tukee työskentelyäsi ja kehittymistäsi. Tarjoamme myös viihtyisän työympäristön ja hyvät näköalat vakavaraisessa perheyrityksessä Helsingin keskustassa. Toimi siis jo tänään, jotta pääsemme etenemään prosessissa!
Lisätietoja tehtävästä ja hakuprosessista antaa Eilakaislan rekrytointikonsultti Riikka Ristimäki, puh. 0400 270 886.
Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen 26.5.2019 mennessä osoitteessa kaislanet.eilakaisla.fi

Lisätietoja ja haku Eilakaislan kotisivuilta ”Hae työpaikkaa” –painikkeen kautta.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1269523
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 26.5.2019
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki