URAMAHDOLLISUUS PÄHKINÄNKUORESSA
Sinä? Onnistuneita näyttöjä digi- ja sisältömarkkinoinnin strategisesta suunnittelusta ja sisällöntuotantoprojektien sekä asiakkuuksien hallinnasta. Luovuutta ja intoa ideointiin ja uuden kokeiluun.
Rooli? Content Manager vastaamaan kaupallista sisältöä tuottavan Partnerstudion sisällöntuotannon asiakasprojektien hallinnasta.
Sijainti? Toimistot Helsingin rautatieaseman kupeessa sekä Porin keskustassa. Mahdollisuus tehdä töitä omien aikataulujen mukaan kotikonttorilla ottaen huomioon lähes viikottaiset kuvaukset ja nauhoitukset asiakkaille, jolloin sun projektinjohtajataidoille on tarvetta paikan päällä pääkaupunkiseudulla.
Miksi me? Ootko odottanut mahdollisuutta saada vapaat kädet digi- ja sisältömarkkinoinnin tuotetarjonnan kehittämiseen? Tässä se nyt olisi! Lisäksi tulet mukaan startuppimaiseen työyhteisöön ilman turhaa byrokratiaa, missä ei katota titteleitä yhteiseen maaliin tähdätessämme. Etuihin kuuluvat mm. joustava työaika, extralomaviikko, työsuhdepyörä ja lounarit palkan päälle!
Kolahtiko? Kurkkaa lisätietoja alta!
KUKA OLET?
-
Olet ollut itsenäisesti vastuussa digi- ja sisältömarkkinoinnin tai viestinnän (vuosi)strategian suunnittelusta, toteutuksesta ja koordinoinnista.
-
Omaat silmää asiakassuhteiden rakentamiseen: tiedät milloin vuorotella kaasun ja jarrun välillä sekä tunnistat lisämyyntimahdollisuudet (no worries, myyjäkollegasi hoitavat itse myymisen!).
-
Laajemmankin projektinhallinnan parissa sulla ei mene sormi suuhun ja mukaudut kameleontin tapaan strategisen markkinoinnin suunnitelijasta kuvauspaikan assariksi projektin edistyessä.
-
Englanti & suomi taittuu sulta (jopa maanantaiaamuisin ;-). Englanti on Schibstedin virallinen työkieli, mutta tuotamme 99,5% sisällöstä asiakkaillemme suomeksi.
-
Olet oma-aloitteinen kollega , jolla pysyy monta palloa ilmassa ja jolla on varmuutta tehdä itsenäisesti päätöksiä asiakkaiden parissa.
MITÄ TEET?
Työviikkosi
Content Managerina vastaat kaupallista sisältöä tuottavan Partnerstudion asiakkuuksienkehittämisestä ja kasvattamisesta sisältö- ja digimarkkinoinnin keinoin Rakentajan, Torin ja Oikotien alustoja hyödyntäen (80/10/10). Asiakaskunta on meillä moninainen aina pk-yrityksistä kansainvälisiin pörssiyhtiöihin. Ei olisikaan turha cliché todeta, että työpäiväsi eivät toistele toisiaan.
Maanantaina visioit tulevaa, suunnittelet sisältöjen toteutuksia sekä ideoit uusia kampanjoita yhdessä sisältötiimimme ja ulkoisten kumppaneiden kanssa. Tiistaina tapaat asiakkaita, joille esität laatimasi vuosistrategiat digimarkkinoinnille ja pohditte yhdessä miten eri kanavia käyttäen asiakkaan tavoitteisiin päästään. Keskiviikkona on aika kääriä hihat ja aikatauluttaa sopimanne vuosisuunnitelma, tehdä varauksia kuvauksia varten, kilpailuttaa kuvaajia sekä hyväksyttää paras tarjous asiakkaalla. Varmistat myös, että seuraavana päivänä kuvattavan videon käsikirjoitus on lähetetty eteenpäin ja kuvauksen briiffi on käyty läpi avustajan kanssa sekä että asiakkaalle on toimitettu kulkuluvat kuvauspaikkana toimivalle rakennustyömaalle. Torstai , it’s action time! Osallistut podcastin nauhoituksiin ja kommentoit videon kuvauksia rakennustyömaalla. Tsekkaat muutaman artikkelin sekä videon editoinnin. Perjantaina on aika vetää tuloksia yhteen ja istua alas myynnin ja analytiikan superstarojemme kanssa. Kasaatte yhteen kampanjoiden performointi- ja markkina-analyysejä asiakkaille sekä valmistelette tuotepaketteja seuraavan viikon myyntitapaamisia varten. Lähdet viikonlopun viettoon kerran kuussa koko toimiston after workin tuulettamana sekä mahdollisesti myös Uno- tai pingisturnauksen voittajana… ;).
Tavoitteesi
Ensimmäisten 6kk aikana tavoitteena on, että perehdyt aktiivisesti sisällöntuotantorepertuaariin, asiakkuuksiin sekä kehität selkeitä prosesseja kasvavaan projektikokonaisuuteemme. Odotamme sulta ennen kaikkea ennakkoluulottomuutta, uusia ideoita sekä struktuurin tuomista asiakasprojektien hallintaan. 12kk korvilla ja sen jälkeen uskomme, että olet päässyt rakentamaan kokonaisvaltaisen ymmärryksen Partnerstudion tekemisestä, otat roolia kasvavan sisällöntuotantokokonaisuuden suunnittelussa ja olet auttanut meitä uudistamaan digimarkkinoinnin tuoteportfoliotamme.
Kaikki ei ole vain hattarapilviä ja yksisarvisia
Olet aloittamassa keskellä muutosta, sillä olemme pohjoismaisen yhteistyön tiivistämisen alkutaipaleella. Tämä ei näin alkuun vaikuta jokapäiväiseen tekemiseesi, vaan voit keskittyä uudistamaan tapojamme tuottaa kaupallista sisältöä asiakkaillemme sekä päivittämään koko tiimimme osaamista. Sulle on jo varattu tuoli näiltä illalliskutsuilta, mutta me toivotaan, että tuot reseptivihkot mukanasi, jotta yhdessä määritetään mitä me pöytään katetaan. Nyt onkin mehukas hetki hypätä matkaan mukaan, jos innostut uuden kehittämisestä eikä sua haittaa vaikkei kaikki ympärillä olekaan valmista. Ei oo ihan kaikkien juttu, mutta oisko sun?
Schibsted
Kuulostaako Tori, Oikotie & Rakentaja tutuilta? Jos näin on, tunnet jo kolme Schibstedin brändiä! Schibstedillä sua odottelee 250 kollegaa Suomessa ja 5500 pohjoismaissa. Meidät saa pysymään kehitysmatkassa mukana into tuottaa ainutlaatuista lisäarvoa miljoonille kuukausittaisille käyttäjillemme sekä läheinen startuppimainen työyhteisömme, jossa jerryy heitetään kaikkien kesken, muutos nähdään oppimismahdollisuutena ja kollegaan luotetaan oman alansa asiantuntijana.
Meillä jokaisella on myös rooli inklusiivisen työyhteisön luomisessa toisia kunnioittaen, erilaisia tarinoita arvostaen sekä antamalla jokaiselle yhtäläiset mahdollisuudet onnistua. Täältä pääset tutustumaan monimuotoisuuteemme tarkemmin. Kurkkaa myös meidän menoa tarkemmin LinkedInissä ja Instagramissa sekä inspiroidu Schibsted Talks -podcastin parissa.
ONNISTUTTIINKO VAKUUTTAMAAN SUT?
Me odotetaan jo innolla vihiä susta! Pääset jättämään hakemuksen urasivuillamme sunnuntaihin 29.1.2023 mennessä.
JÄIKÖ JOKIN ASKARRUTTAMAAN?
Tuleva esihenkilösi Suvi Tanner, Head of Content Operations, odottelee jo innolla sun soittoa ja tarkentavia kysymyksiä! Suvin saat parhaiten kiinni soittamalla (040 560 8344) ti 17.1. klo 10-11 ja to 26.1. klo 15-16 tai sähköpostilla milloin vain (suvi.tanner(at)schibsted.com).
REKRYPROSESSI
1. 50 min etätapaaminen Venlan, Talent Acquisition Leadin kanssa (sun osaaminen ja tulevaisuuden suunnitelmat sekä Schibsted pähkinänkuoressa)
2. 45 min etähaastattelu esihenkilö Suvin kanssa (roolin tavoitteet & odotukset, taustasi & osaamisesi)
3. 75 min etätapaaminen parin tiimiläisen kanssa (tutustuminen & arki osana tiimiä, Schibstedin tulevaisuuden näkymät)
Ollaan varattu jokaisessa haastattelussa 10-15 minuuttia, jotta sä voit haastatella meitä. Nappaa siis kysymyksesi mukaan turhia pihistelemättä haastavampien kanssa! Meille rekrytointipäätös on aina molemminpuolinen: me teemme valinnan, mutta samalla teet myös merkittävän päätöksen tulevaisuutesi osalta. Teemmekin parhaamme, jotta sulla on vastaukset kaikkiin mieltäsi askarruttaviin kysymyksiin, jotta voisit luottavaisin mielin tehdä oikean päätöksen tulevaisuutesi kannalta.