(Poistunut julkaisusta)

Contact Center -oppaita (Aurinkolinja)
Aurinkomatkat Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.7.2018

Aurinkomatkat, Suomen luotetuin matkanjärjestäjä, on toteuttanut suomalaisten lomaunelmia jo yli 50 vuotta. Oy Aurinkomatkat - Suntours Ltd Ab on perustettu vuonna 1963, ja se kuuluu Finnair-konserniin. Suomalaisella Aurinkomatkat Oy:llä on tytäryhtiö Virossa, Aurinko Oü. Aurinkomatkat vei vuonna 2017 lomalle 214 000 asiakasta. Aurinkomatkojen osuus Suomen valmismatkoista oli 27 %. Vuonna 2017 Aurinkomatkat Oy:n palveluksessa oli 165 henkilöä, joista 76 työskenteli matkakohteissa ulkomailla. Aurinkomatkojen liikevaihto vuonna 2017 oli 195 miljoonaa euroa.


Etsimme asiakaspalveluhenkisiä ja reippaita


Contact Center -oppaita (Aurinkolinja)


vastaamaan matkakohteidemme puhelin- ja chat-asiakaspalvelusta Gran Canarialla sijaitsevassa Contact Centerissä. Aurinkolinjaoppaana pääset osaksi asiakkaidemme lomaunelmia ja vastaat monenlaisten matkailijoiden toiveisiin ja tarpeisiin puhelimen ja chatin välityksellä. Työtä tehdään kolmessa vuorossa mukavassa toimistoympäristössä.


Etsimme joukkomme jatkoksi lisää positiivisella asenteella varustettuja, palveluhenkisiä tiimityöskentelijöitä ja omatoimisia osaamisen kehittäjiä. Aurinkolinjaoppaan työ on nopeatempoista ja siksi hyvästä paineensietokyvystä on tehtävässä sinulle hyötyä. Olet avainasemassa erilaisia poikkeustilanteita hoidettaessa, joten ongelmanratkaisu- ja vuorovaikutustaitojasikin pääset hyödyntämään.


Tehtävään valituksi tulemisen peruskriteerit ovat:


<!--[if !supportLists]-->·       <!--[endif]-->Vähintään kahden vuoden kokemus myynnillisestä sekä haasteellisesta asiakaspalvelusta


<!--[if !supportLists]-->·       <!--[endif]-->Vähintään toisen asteen tutkinto


<!--[if !supportLists]-->·       <!--[endif]-->Sujuva suomen sekä englannin kielen suullinen ja kirjallinen osaaminen


<!--[if !supportLists]-->·       <!--[endif]-->Office365-ohjelmien, sosiaalisen median peruskanavien sekä verkkotiedonhaun hallinta


Näiden lisäksi arvostamme matkailualan koulutusta, kokemusta ulkomailla työskentelemisestä tai asumisesta, muuta kielitaitoa, mahdollisuutta pidempiaikaiseen sitoutumiseen opastyöhön, ajokorttia sekä kokemusta Contact Center -työskentelystä.


Tarjoamme sinulle määräaikaisen työpaikan syksyyn 2019 asti Suomen luotetuimman matkanjärjestäjän palveluksessa. Pääset tekemään monipuolista asiakaspalvelutyötä noin 10 hengen tiimissä mukavassa toimistoympäristössä Gran Canarialla. Lisäksi kohdeoppaamme ympäri maailmaa matkakohteissamme ovat osa tiimiäsi. Aurinkolinjaoppaan työssä oma tietopankkisi Aurinkomatkojen lomakohteista ja toimintamalleista kehittyy nopeasti, mikä antaa sinulle hyvät edellytykset hakeutua kohdeoppaan työhön myöhemmin. Contact Centerissä työskentelevillä Aurinkolinjaoppailla on kaksi viikoittaista vapaapäivää.


Järjestämme sinulle asumisen Gran Canarialla sekä vakuutuksen työ- ja vapaa-ajalle työsuhteen aikana. Henkilökuntamme käytössä on Mehiläisen työterveyshuolto. Lisäksi saat alennuksia Aurinkomatkojen matkapaketeista 4 kuukauden työskentelyn jälkeen.


Tutustu Aurinkomatkoihin:
aurinkomatkat.fi
Facebook
Instagram
Twitter
LinkedIn



Jos innostuit tehtävästä ja uskot olevasi etsimämme henkilö, jätä hakemuksesi viimeistään tiistaina 17.7.2018 osoitteessa Finnair.com/jobs. Kutsumme osan hakijoista videohaastatteluun ja tekemään ennakkotehtäviä jo hakuajan puitteissa, kuitenkin viimeistään 23.7. Kasvokkaishaastattelut järjestetään jatkoon valituille hakijoille Vantaalla 31.7. – 3.8.2018.

Tehtävään valituille järjestämme maksuttoman ja palkattoman koulutuksen 3.9.2018 alkaen. Koulutus toteutetaan aluksi Vantaalla (noin 5 pv) ja sen jälkeen siirryt Gran Canarialle perehdytykseen. Työsuhde alkaa siirtyessäsi Gran Canarialle. Mahdolliset kysymyksesi tehtävään liittyen voit lähettää meille osoitteeseen rekry@finnair.fi.