(Poistunut julkaisusta)

Consumer Relations Specialist Deluxe
Oatly Suomi

Alkuperäinen julkaisupäivä 2.7.2020

Työn sisältö
Kuluttajamme ovat sankareitamme ja keskustelu heidän kanssaan on oleellinen osa myönteistä yhteiskunnallista muutosta, jota me Oatlylla haluamme saada aikaan. Consumer Relations Specialistin rooli on viestintämme ytimessä ja keskeinen osa organisaatiotamme. Tämä saattaa kuulostaa helpolta, mutta sitä se ei kyllä ole. Se on monipuolinen ja haastava tehtävä, jossa sinun tulee pysytellä ajan tasalla sekä yrityksemme että ympäröivän maailman tapahtumista. Kuluttajamme ovat oppineita ja sitoutuneita – heidän kanssaan käymme keskustelua asioista, jotka muuttavat maailmaa.   

Consumer Relations Specialistina tulet olemaan osa Suomen Oatly-tiimiä, jossa työskentelemme ja tuemme toisiamme läheisesti niin pienissä kuin suurissakin projekteissa. Tulet myös tekemään töitä yhdessä Ruotsin viestintätiimimme kanssa, joka vastaa globaalista viestintästrategiastamme ja tukee viestinnässä jokaista markkinaamme.  

Ketä etsimme?
Etsimme sinua, jonka intohimoina ovat terveys, kestävä kehitys ja avoimuus. Haluat viettää työpäiväsi keskustellen mahtavien ja tiedostavien kuluttajiemme kanssa. Olet luova kirjoittaja ja sanavalmis tyyppi valmiina hurmaamaan kuluttajamme persoonallisilla, yllätyksellisillä ja hyvin perustelluilla viesteillä.   

Kiinnostus Oatlya kohtaan on suurta ja siksi enimmäkseen uteliaita, rakkaudentäyteisiä kysymyksiä riittää. Koska yrityksenä haastamme normeja, saamme runsaasti myös kyseenalaistavia ja vaativia kommentteja sekä kysymyksiä. Tavoitteenasi on ylläpitää ja rakentaa kuluttajien kanssa luottamuksellisia ja kestäviä suhteita – sen saavutat, kun olet valmis keskustelemaan läpinäkyvästi ja panostamaan jokaiseen palautteeseen ja viestiin, jonka saamme. Jotta viihdyt meillä, ajattelet samoin ja tavoitteet tuntuvat omiltasi.   

Vastaat dialogistamme Suomen markkinassa, joten sinun tulee omata sujuvat kirjoitus – ja viestintätaidot suomeksi ja englanniksi. Lisäksi ruotsin kielen taito on iso plussa, sillä saamme usein palautetta myös ruotsiksi.   

Kuulostaako tämä juuri siltä, kuin se olisi kirjoitettu sinulle? Kerro meille, miksi sinä haluaisit työskennellä Oatlylla, ja mitä toisit mukanasi tiimiimme sekä tähän rooliin.  

Hakemus
Tulemme käsittelemään hakemuksia sitä mukaa, kun niitä tulee. Hakemuksesi tulee kuitenkin olla perillä viimeistään 3.8.2020. Lähetä hakemuksesi alla olevan linkin kautta. 

Lisätietoja antaa Niina Kahra (0505621099). 

https://www.oatly.com/se/jobs/consumer-relations-specialist-deluxe-oatly-suomi