Consumer and Business Insights Analyst
Food Folk Suomi Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.10.2020

Haemme Helsingin Meilahdessa sijaitsevaan toimistoomme Suomen McDonald’sin Consumer and Business Insights –yksikköön vakituiseen työsuhteeseen Consumer and Business Insight Analyst henkilöä. Consumer and Business Insights -yksikön tehtäviin kuuluu muun muassa myynnin ennustaminen ja seuranta, myyntiin liittyvät analyysit, asiakas- ja toimialaymmärrys sekä näihin liittyvät tutkimukset ja analyysit. Tuleva Consumer and Business Insight Analyst toimii Nordic-funktiossa raportoiden Nordic Head of Consumer and Business Insights henkilölle.   

Odotuksemme sinulle:

Sinulla on tehtävään soveltuva tutkinto, olet analyyttinen ja sinua kiinnostaa liiketoiminnan kehittäminen. Pidät numeroista ja osaat nähdä niiden taakse. Luonteeltasi olet positiivinen, huolellinen ja tarkka. Tulet hyvin toimeen ihmisten kanssa ja pystyt työskentelemään tehokkaasti myös paineen alla niin suomeksi kuin englanniksi. Kynnyksesi auttaa toisia sekä pyytää itse apua on matala. Osaat luonnollisesti käyttää Exceliä erinomaisesti. Viihdyt nopeatempoisessa työympäristössä etkä pelkää tarttua uusiin haasteisiin. Toimit luontevasti kansainvälisessä työympäristössä ja langat pysyvät erinomaisesti käsissä myös kiireen keskellä. Tilastotieteen ja/tai matematiikan opinnot lasketaan eduksi. 

Jos tunnistit itsesi yllä olevasta ja sinua kiinnostaa työskentely yhden maailman tunnetuimman brändin kanssa voit olla etsimämme henkilö. Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä, joten kannattaa toimia nopeasti. Jos kiinnostuit, niin lähetä englanninkielinen hakemuksesi palkkatoiveineen ja ansioluettelon kera Head of People Development Jessica Jokiselle osoitteeseen jessica.jokinen@fi.mcd.com 31.10.2020 mennessä. Lisätietoja tehtävästä antaa Nordic Head of Consumer and Business Insights Christina Gustafsson christina.gustafsson@se.mcd.com.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot