(Poistunut julkaisusta)

Community Specialist
Orkla Care Finland

Alkuperäinen julkaisupäivä 26.6.2020

Nautitko somen parissa työskentelystä ja asiakaspalvelusta? Haluatko olla mukana varmistamassa, että monet Suomen vahvimmista brändeistä jatkavat kasvuaan ja kehitystään? Mikäli vastasit kyllä, voit olla etsimämme henkilö.

Etsimme digitiimimme Community Specialistia vakituiseen työsuhteeseen, Vantaan Äyritien toimipisteeseemme.  Tehtävässä on mahdollista aloittaa elokuusta 2020 alkaen. 
 
Tarjoamme sinulle
mahdollisuuden päästä kehittämään digitaalista markkinointiamme aivan uudelle tasolle. Olemme kasaamassa uutta digitaalisen markkinoinnin tiimiä ja kaipaamme siihen vielä vahvistusta Community Specialistin roolin osalta. Tehtävä on siis uusi, ja sinulla on on mahdollisuus kehittää siitä oman näköisesi, yhdessä tiimin kanssa. 

Yhteisömanagerina pääset vastaamaan tunnettujen brändiemme sosiaalisen median kanavien kehittämisestä ja ylläpidosta. Olet myös tärkeässä roolissa rakentamassa tiiviimpää kuluttajadialogia sekä kasvattamassa asiakasymmärrystämme. Saat olla luomassa erinomaista asiakaskokemusta asiakkaillemme verkkokauppojemme asiakaspalvelussa ja pääset huolehtimaan vaikuttajasuhteistamme ja vaikuttajamarkkinoinnin kampanjoista yhdessä Brand Managereiden ja Digital Managerin kanssa.  Saat tehdä tiivistä yhteistyötä muun markkinointitiimin ja myynnin kanssa,  ja koko  ammattitaitoinen ja jatkuvasti kehittyvä henkilöstömme on tukenasi työssä. 

Meillä pääset nauttimaan kansainvälisestä ympäristöstä lokaalisti. Käytössäsi ovat myös kattavat Orkla-konsernin työsuhde-edut; erityisesti olemme panostaneet henkilöstön hyvinvointiin ja työterveyspalveluihin. 

Mitä odotamme sinulta
Sinulla tulisi olla jo muutaman vuoden työkokemus vastaavista tehtävistä ja somekanavien parissa työskentelystä. Ehdoton etu tehtävässä menestymisen kannalta on kokemus asiakaspalvelutehtävistä ja verkkokauppojen parissa työskentelystä sekä markkinointialan koulutus. 

Olet asiakaspalveluhenkinen ja tartut toimeen reippaasti. Hyvän asiakaskokemuksen varmistaminen on sinulle kunnia-asia. Sinulla on kokemusta yhteisömanageroinnista ja tunnet hyvin sosiaalisen median kanavat sekä erityispiirteet. Sinulla pysyy useat langat käsissä yhtä aikaa etkä hätkähdä muuttuviakaan tilanteita. Osaat toimia somessa luontevasti ja tuotat sujuvaa tekstiä brändien äänen huomioiden. Yhdessä muun tiimin kanssa haluat kehittää digimarkkinointimme entistä paremmaksi. Sinulla on tahto kehittyä ja olla osa menestyvää porukkaamme. Sujuva suomen ja hyvä englannin kielen taito on tehtävässä välttämätön.

Kiinnostuitko tehtävästä?
Sopiiko yllä oleva kuvaus sinuun? Lähetäthän meille hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen viimeistään 30.7.2020 rekrytointiportaalimme kautta.  Lisätietoja tehtävästä antaa Digital Manager Elina Wettenhovi puhelimitse  (050 581 7031) ti 28.7 klo 10-11, ke 29.7 klo 12-13 välisenä aikana. 

Huomioitavaa:
Huomoithan että emme voi tietosuojasyistä ottaa hakemuksia tai hakemusliitteitä vastaan sähköpostilla. Klikkaamalla oheista hakupainiketta pääset luomaan itsellesi profiilin sähköiseen rekrytointijärjestelmäämme ja hakemaan tehtävää.