(Poistunut julkaisusta)

Community Associate
Wippii Work

Alkuperäinen julkaisupäivä 18.7.2019

Asiakasyrityksemme Regus on maailman suurin joustavien työtilojen tarjoaja ja sen asiakkaisiin kuuluu maailman menestyneimpiä yrittäjiä, yksityishenkilöitä sekä miljardiluokan yrityksiä. Reguksella on lähes 3000 toimipaikkaa 120 eri maassa ja Regus Finlandilla on 24 eri toimistotilaa pääkaupunkiseudulla. 

Haemme nyt asiakkaallemme 

COMMUNITY ASSOCIATE

nimikkeen alla olevaan tehtävään henkilöä. Kyseessä on määräaikainen työsuhde elokuun 2019 loppuun asti. Työsuhteen jatkolle on hyvät mahdollisuudet Reguksella. 

Asiakasyrityksemme etsii pääkaupunkiseudun toimipisteisiinsä työntekijää, joiden työnkuvaan kuuluvat tavanomaiset aulapalvelijan työtehtävät, mutta lisäksi mm. asiakkuussuhteiden hoitamiseen liittyviä töitä. 

Tehtäviin lukeutuvat mm. asiakkaiden vastaanottaminen ja eteenpäin ohjaaminen, puheluihin vastaaminen, saapuvan ja lähtevän postin järjesteleminen, tilojen varaaminen, kokousjärjestelyiden ja kahvitusten hoitaminen, sähköpostien seuraaminen ja niihin vastaaminen. Työhön kuuluu lisäksi asiakassuhteiden hoitamista ja heille suoritettavia avustavia töitä kuten esim. laskutuksessa avustaminen ja yleisesti ongelmien ratkaiseminen. Työnkuva vaatii ammattimaista ja omatoimista työskentelytapaa, sillä työtä tehdään pääosin itsenäisesti. 

Regus on erittäin kansainvälinen yritys ja työkielenä on englanti, joten sinulta vaaditaan suomen kielen lisäksi erinomaista englannin kielen osaamista. Eduksi katsomme koulutusta kaupalliselta alalta, mutta tärkeintä on persoonallisuutesi ja asiakaspalvelutaitosi. Sinulla tulee olla kokemusta asiakaspalvelusta ja itsevarmuutta hoitamaan työpisteesi sekä työtehtäväsi yksin. Odotamme sinulta energistä, positiivista ja sosiaalista luonnetta. Olet omatoiminen, innostuva, tilanteisiin ja haasteisiin tarttuva. Tykkäät tutustua ja puhua ihmisten kanssa ja ratkaista ongelmia. 

Työaika on arkisin kello 08:00-17:00 välillä. Työtunteja on tarjolla 25-40h/ viikko. Valittu henkilö tulee työskentelemään joustavasti useamman eri toimipisteen välillä, joten edellytämme joustavuutta Helsingin, Espoon ja Vantaan välillä liikkumisen suhteen. Työt alkavat mahdollisimman pian.

Hakijoilta odotamme:

  • Erinomaisia suomen- ja englannin kielen taitoja
  • Työkokemusta asiakaspalvelusta
  • Sosiaallisuutta ja positiivista asennetta
  • Omatoimista työskentelytapaa
  • Tilannetajua ja ongelmanratkaisukykyä

Eduksi katsomme, kuitenkaan edellyttämättä:

  • Kaupallisen alan koulutusta
  • Työkokemusta vastaavista tehtävistä

Töihin valituille tarjoamme:

  • Olla osana kansainvälistä yritystä
  • Motivoituneen ja mukavan työyhteisön

Suosittelemme jättämään hakemuksen ja palkkatoiveesi mahdollisimman pian. Haastattelemme hakijoita myös ennen hakuajan päättymistä. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Rekrytointia hoitaa:

Sonja Mattila
Henkilöstökonsultti
sonja.mattila@wippiiwork.com
puh. 040 635 8229