(Poistunut julkaisusta)

Community Associate Espooseen
Wippii Work

Alkuperäinen julkaisupäivä 8.11.2018

Asiakasyrityksemme Regus on maailman suurin joustavien työtilojen tarjoaja ja sen asiakkaisiin kuuluu maailman menestyneimpiä yrittäjiä, yksityishenkilöitä sekä miljardiluokan yrityksiä. Reguksella on lähes 3000 toimipaikkaa 120 eri maassa ja Regus Finlandilla on 24 eri toimistotilaa pääkaupunkiseudulla. 

Haemme nyt suoran asiakasyrityksemme palvelukseen henkilöä

COMMUNITY ASSOCIATE

nimiseen työtehtävään.

Työsuhde on vakituinen. 

Asiakasyrityksemme etsii Espooseen Keilaranta 1 toimipisteeseen työntekijää Community Associate tehtävään. Keilaranta 1 toimipiste eroaa muista Reguksen toimipisteistä sillä, että vastaanotossa hoidetaan koko kiinteistön vastaanottopalveluja sen sijaan, että hoidettaisiin ainoastaan Reguksen asiakkaat. Tästä syystä toimipiste on erittäin kiireinen ja vaatii työntekijöiltään erinomaista paineensietokykyä. Työnkuvaan kuuluvat tavalliset aulapalvelijan työtehtävät, mutta lisäksi kyseisen Community Associaten tulee toimia vastaanotossa työskentelevien henkilöiden tiiminvetäjänä. 

Työtehtäviä ovat koko kiinteistön vastaanottoaulan tehtävät, kuten mm. asiakkaiden vastaanottaminen ja eteenpäin ohjaaminen, puheluihin vastaaminen, saapuvan ja lähtevän postin järjestäminen, tilojen varaaminen, kokousjärjestelyiden ja kahvitusten hoitaminen, kuukausittaiset laskutus työt, sähköpostien seuraaminen ja niihin vastaaminen sekä avainten hallinta. Työhön lisäksi kuuluu asiakassuhteiden hoitaminen eli asiakkaiden kanssa ollaan paljon vuorovaikutuksessa ja voi olla myös avustavia töitä asiakkaille esim. laskutuksessa avustaminen ja yleisesti ongelmien ratkaiseminen. Hän työskentelee lisäksi kolmen hengen vastaanottohenkilöstön tiiminvetäjänä, joten aikaisempaa kokemusta henkilöstön johtamisesta tulisi olla. 

Regus on erittäin kansainvälinen yritys ja yrityskieli on englanti, joten sinulta vaaditaan suomen kielen lisäksi erinomaista englannin kielen osaamista. Eduksi katsomme koulutusta alalta, mutta tärkeintä on persoonallisuutesi ja asiakaspalvelutaitosi. Odotamme sinulta energistä, positiivista ja sosiaalista luonnetta. Olet omatoiminen, innostuva, tilanteisiin ja haasteisiin tarttuva. Tykkäät tutustua ja puhua ihmisten kanssa ja ratkaista ongelmia. Tiiminvetäjänä sinulta vaaditaan erinomaista kiireen- ja paineensietokykyä, aiempaa kokemusta henkilöstön johtamisesta sekä työkokemusta asiakaspalvelusta ja mielellään vastaavista tehtävistä.

Työaika on 7,5h/päivä arkisin kello 7:30-16:00 välillä. Hakijoiden toivotaan jättävän palkkatoiveen hakemuksen yhteydessä. Työt alkavat heti sopivan henkilön löydyttyä. 

Hakijoilta odotamme:

  • Erinomaista suomen- ja englanninkielentaitoa
  • Työkokemusta asiakaspalvelusta sekä tiiminvetäjänä toimimisesta
  • Sosiaalisuutta ja positiivista asennetta
  • Tilannetajua ja ongelmanratkaisukykyä
  • Erinomaista kiireen- ja paineensietokykyä

Eduksi katsomme, kuitenkaan edellyttämättä:

  • Alan koulutusta
  • Työkokemusta vastaavista tehtävistä


Töihin valituille tarjoamme:

  • Vakituisen työpaikan
  • Olla osana kansainvälistä yritystä
  • Motivoituneen ja mukavan työyhteisön
  • Erinomaiset kehittymis- ja etenemismahdollisuudet


Suosittelemme jättämään hakemuksen mahdollisimman pian, sillä haastattelemme hakijoita myös ennen hakuajan päättymistä. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Rekrytointia hoitaa:
Eeva McLean
Henkilöstökonsultti
eeva.mclean@wippiiwork.com 
040-484 4508