(Poistunut julkaisusta)

Communications Specialist
OP

Alkuperäinen julkaisupäivä 27.2.2020

COMMUNICATIONS SPECIALIST

 

OP on vahvasti tulevaisuutta visioiva finanssiryhmä. Palkkaamme jatkuvasti uusia kollegoita OP Ryhmän keskusyhteisöön, jossa kunnianhimoisimmatkin ammatilliset unelmat on mahdollista toteuttaa. Rakennamme strategisesti sellaista kulttuuria, jossa sinä saat mahdollisuudet vaikuttaa rohkeasti uudistuvien ja miljoonien suomalaisten elämää koskettavien ratkaisujen parissa, ensimmäisenä Suomessa.


Haemme nyt Communications Specialistia Markkinointi ja asiakasviestintä -tiimiin Helsinkiin perhevapaan sijaisuuteen. Työsuhde kestää 31.1.2021 asti.


Tehtävässä pääset mukaan kehittämään OP:n monikanavaista asiakasviestintää henkilöasiakkaille. Osallistut asiakasviestinnän ylläpitämiseen ja kehittämiseen liittyviin kokonaisuuksiin ja projekteihin. Tuotat sisältöä niin digitaalisiin kuin perinteisiin kanaviin. Koordinoit asiakasviestinnän toteutuksia ja tuet sisäisiä sidosryhmiä asiakasviestinnällisissä asioissa. Työsi tavoitteena on asiakaskokemuksen monikanavainen kehittäminen.


Mitä odotamme sinulta


Sinulla on tehtävään soveltuva koulutus esim. viestinnän tai markkinoinnin alalta ja kokemusta monikanavaisesta sisällöntuotannosta. Sinulla on SEO-osaamista sekä tunnet jo erilaisia julkaisujärjestelmiä. Olet työskennellyt suunnittelu- ja projektihallintatehtävissä sekä toteuttanut asiakas- ja kohderyhmälähtöistä viestintää. Hallitset suomen kielen erinomaisesti ja olet idearikas, sanoilla leikittelevä kirjoittaja. Sinulla on hyvät vuorovaikutus- ja yhteistyötaidot ja toimit mielellään ihmisten kanssa.


Työskentelet itsenäisesti, määrätietoisesti ja ratkot mielellään eteen tulevia haasteita. Tehtävä edellyttää nopeaa reagointikykyä sekä uusien asioiden ja asiakokonaisuuksien hallintaa. Osaat priorisoida taitavasti ja hallitset tilanteita myös muuttuvissa hetkissä. Tehtävä sisältää myös rutiininomaisia työtehtäviä, jotka tulee suorittaa tarkasti ja tehokkaasti. 


Katsomme eduksi:

 

  • Kokemus SharePoint-pohjaisten sivustojen ja O365-työkalujen käytöstä. 
  • Kokemus Liferay-julkaisujärjestelmästä tai muista vastaavista web-julkaisujärjestelmistä. 
  • Ymmärrys markkinoinnin automaation menetelmistä ja työkaluista.
  • Finanssialan tuntemuksen.
  • Kokemuksen ketterässä toimintamallissa toimimisesta.


Mitä saat meiltä


Sinua odottaa tehokas ja innostuneesti työhönsä suhtautuvien huippuammattilaisten tiimi. Tarjoamme sinulle itsenäisen ja vastuullisen roolin, jossa pääset vaikuttamaan pankkiliiketoiminnan henkilöasiakkaiden asiakasviestinnän asiakaslähtöiseen kehittymiseen. Saat myös antaa panoksesi asiakasviestinnän ketterän toimintatavan edelleen kehitykseen yhdessä tiimin kanssa. Työpisteenä toimivat OP Vallilan inspiroivat työtilat. ​​​​​​​

 

Visiomme on olla johtava ja vetovoimaisin finanssiryhmä Suomessa sekä asiakkaiden, henkilöstön että kumppaneiden näkökulmasta. Tämän tavoitetilan saavuttamiseksi olemme siirtyneet OP Ryhmän keskusyhteisössä ketterään, itseohjautuvaan toimintatapaan, joka antaa vapautta ja vastuuta tiimeille, nopeuttaa päätöksentekoa ja ohjaa työskentelyä asiakkaiden tarpeiden mukaisesti. Vähennämme päätöksentekotasoja ja johtamisessa painottuu valmentaminen ja työn mahdollistaminen. Tällä muutoksella tavoittelemme entistä parempaa työntekijäkokemusta, asiakaskokemusta sekä toiminnan tehokkuutta.

​​​​​​​

Yrityskulttuurimme ja arjen tekemisen ytimessä ovat arvot – ihmisläheisyys, vastuullisuus ja yhdessä menestyminen. Nämä arvot ovat mahdollistaneet osuustoiminnallisen menestyksemme läpi vuosikymmenten, ja samoissa arvoissa piilee myös tulevaisuuden kulttuurimme vahvin kulmakivi.


Lisätiedot ja hakuohjeet


Lisätietoja tehtävästä antaa Communications Lead Hanna Hautamäki puhelimitse 0440377333 tai sähköpostitse hanna.hautamäki(at)op.fi 


Hae tehtävää 12.3. mennessä oheisen linkin kautta. Kerro osaamisestasi ja motivaatiostasi ja liitä hakemukseesi CV ja palkkatoiveesi.

 

Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkastetaan luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetetään huumausainetesti ja terveyskysely.

 

OP on Suomen johtava finanssiryhmä ja alan digitaalisen muutoksen suunnannäyttäjä. Olemme asiakkaidemme omistama, finanssialan suurin työnantaja Suomessa. Ryhmässämme työskentelee yli 12 000 alan ammattilaista, ja tuotamme sekä kehitämme pankki-, varallisuudenhoito-, vakuutus- ja terveydenhoitopalveluita yli neljälle miljoonalle asiakkaallemme.