(Poistunut julkaisusta)

Commercial Service Manager
Siemens Osakeyhtiö

Alkuperäinen julkaisupäivä 22.2.2020

Commercial Service Manager, Siemens Osakeyhtiö

Oletko kiinnostunut työskentelemään monipuolisessa tehtävässä Commercial Support -palveluiden kehittämisen parissa? Meillä on siihen loistava mahdollisuus, sillä Siemens Osakeyhtiö hakee nyt Commercial Service Manageria Smart Infrastructure - liiketoimintaan Espoon Perkkaalle.

Siemens Smart Infrastructure yhdistää energiajärjestelmät, kiinteistöt ja teollisuuden älykkääksi kokonaisuudeksi, joka lisää merkittävästi tehokkuutta, ympäristöystävällisyyttä ja elämänlaatua.  Autamme asiakkaita menestymään, yhteisöjä kehittymään ja planeettaamme säilymään tuleville sukupolville. Luomme ympäristöjä, joissa voidaan hyvin. Siemens esimerkiksi parantaa Sellon kauppakeskuksen olosuhteita kokonaisvaltaisilla palveluilla, jotka perustuvat monipuoliseen dataan. Voit lukea lisää Sello projektistamme tästä. 

 

Mitkä ovat ensisijaiset vastuualueeni?

Tässä tehtävässä tulet toimimaan esimiehenä Smart Infrastructure -liiketoimintamme Commercial Support -asiantuntijatiimille. Yhdessä tiimin kanssa vastaat tilaus-toimitusketjun hallinnasta sekä siihen liittyvistä osa-alueista kuten; myynti- ja ostotilausten hallinta, laskutus, toimitussopimukset, resursointi ja master datan hallinta SAP:issa. Pääset osallistumaan asiakasyhteistyön kehittämiseen yhdessä sisäisten sidosryhmien kanssa. Vastuullasi on lisäksi ammattimaisen KPI -mittariston kehittäminen ja raportointi. 

Meillä on useita järjestelmäkehityshankkeita tulossa. Näin ollen tulet työskentelemään Commercial Support - palveluprosesseihin liittyvien IT -järjestelmien implementoinnin parissa - varmistaen ensisijaisesti kuitenkin peruspalveluiden laadun ja toimivuuden. 

 

Mitä odotamme sinulta?

Toivomme, että sinulla on aiempaa työkokemusta tilaus-toimitusketjun hallinnasta tai vastaavan tyyppisistä back office -palveluista esimerkiksi call center- tai asiakaspalvelukeskusympäristöistä. Olet tottunut työskentelemään useiden sidosryhmien kanssa ja systemaattinen työskentelytapa vie sinua eteenpäin. Ymmärrät talouslukuja ja sinulla on aiempaa kokemusta IT -järjestelmien implementoinnista.  Eduksi katsotaan, jos sinulla on aiempaa esimieskokemusta. 

Sinulla on hyvät tiimityötaidot, asiakaskeskeinen asenne ja aktiivinen ote työhön. Vaikka töitä tehdäänkin suurella ammattitaidolla ja sitoutumisella, rempseä huumori sekä positiivinen ilmapiiri kuuluvat päivittäiseen työntekoon!

 

Tarjoamme sinulle

Tarjoamme sinulle monipuolisen tehtävän kehittyvän teknologian parissa sekä mahdollisuuden päästä kehittämään liiketoimintaa tukevia toimintojamme isossa yhtiössä. Meillä pääset työskentelemään merkittävien asiakasprojektien parissa yhdessä asiantuntevan tiimin ja organisaation kanssa. Työmme linkittyy liiketoimintamme kehitysvaiheeseen, kun digitalisoimme palvelujamme ja prosessejamme entistä paremman asiakaskokemuksen varmistamiseksi. 

Työnantajana Siemens tarjoaa sinulle kattavat työsuhde-edut sekä joustavat työajat ja mahdollisuuden etätyöskentelyyn. Meille työn ja vapaa-ajan yhteensovittaminen on tärkeää.  

 

Yhteystiedot 

Kiinnostuitko? Jos sinulla on kysyttävää tehtävästä, lisätietoja antaa mielellään Janne Nieminen, Division Controller +358 50 469 7404.

Luo itsellesi henkilökohtainen hakijaprofiili ja lähetä hakemuksesi viimeistään 8.3 mennessä.