Tietoa tehtävästä
Onko erinomaisen asiakaskokemuksen tuottaminen sinulle sydämen asia? Haluaisitko liittyä osaksi menestyksekkään, 175-vuotiaan suomalaisen perheyrityksen tarinaa ja työskennellä ammattitaitoisessa ja yhteen hiileen puhaltavassa tiimissä? Jos kiinnostuit, hienoa, sillä etsimme nyt vahvistusta Comforta Kajaanin tiimiimme.
Me näemme itsemme asiakkaidemme kumppanina ja siksi asiakastyytyväisyyden kehittäminen, erinomainen asiakaskokemus ja korkea asiakastyytyväisyys ovat meille tärkeitä. Asiakasvastaavana toimit asiakkaidemme yhteyshenkilönä varmistaen, että asiakaskokemus ja -tyytyväisyys toteutuvat. Työhösi kuuluu monipuolisia asiakashoidollisia tehtäviä, kuten asiakkaan opastamista ja neuvontaa, palautteiden ja sopimusasioiden käsittelyä. Olet myös mukana kehittämässä nimettyjä asiakkuuksiamme. Yrityksen sisällä toimit yhteyshenkilönä asiakkaan ja muiden palveluidemme välillä, ja teet sisäisesti tiivistä yhteistyötä tuotannon ja kuljetuksen kanssa. Hoidat tehtävässäsi myös asiakkuuksien hallinnollisia töitä, kuten asiakastietojen ylläpitoa ja laskutusta sekä seuraat asiakkuuksien kehittymistä ja tuloksellisuutta.
Mitä tehtävä tarjoaa sinulle?
Tarjoamme mielenkiintoisen tehtävän vakavaraisessa ja kasvavassa, kiertotalouden edelläkävijänä toimivassa yrityksessä. Tehtävässä pääset kehittämään taitojasi asiakkuuksienhallinnan maailmassa monipuolisissa tehtävässä. Meillä Comfortalla on vahva valmentamisen ja välittämisen kulttuuri ja saat tueksesi osaavan esihenkilön ja tiimin, joka varmistaa menestymisesi ja kehittymisesi tehtävässä. Henkilöstömme hyvinvointi on meille tärkeää ja tarjoamme henkilöstöllemme kattavan työterveyshuollon sekä kulttuuri-, liikunta- ja työmatkaedun.
Tehtävä on määräaikainen 30.11.2024 asti ja tämän jälkeen jatko on mahdollinen. Viikoittainen työaika on 37,5 h. Asemapaikkana on Comforta Kajaanin palvelukeskus, mutta työ edellyttää jonkin verran matkustamista asiakaskäynneille. Tehtävän palkkaus määräytyy kemian alan toimihenkilöiden TES:n mukaan.
Mitä toivomme hakijalta?
Toivomme sinulla olevan jonkin verran kokemusta asiakaspalvelutyöstä sekä halua olla edistämässä asiakastyytyväisyyttä. Sinulla on aito kiinnostus asiakaspalveluun sekä hyvät tietotekniset taidot ja soveltuva pohjakoulutus, esimerkiksi kaupalliselta alalta. Pystyt myös kommunikoimaan englanniksi. Toimit tehokkaasti muuttuvassa ympäristössä ja hallitset muutokset hyvin.
Kiinnostuitko?
Kysy rohkeasti lisää tehtävästä palvelupäällikkö Arto Määtältä, sähköpostitse arto.määttä@lindstromgroup.com, tai puhelimitse (+358406625620).
Lähetäthän hakemuksesi sähköisen hakulomakkeemme kautta mahdollisimman pian, viimeistään 30.9.2024. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana ja täytämme tehtävän heti sopivan henkilön löydyttyä.
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 30.9.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.
Lisätietoja: Arto Määttä