(Poistunut julkaisusta)

Client Service Manager
Ålandsbanken

Alkuperäinen julkaisupäivä 24.9.2019

Vi söker en Client Service Manager till Ålandsbankens Private Banking-enhet i Helsingfors centrum.  Som Client Service Manager är du kontorets hjärta - vår första kontakt och visitkort mot våra kunder. Vi söker dig som brinner för att ge god service och skapa trivsel på vårt trevliga kontor. Vi erbjuder dig ett mångsidigt och intressant arbete i en relationsbank där alla får möjligheten att bidra till bankens utveckling. Du kommer att få kunniga kollegor med lång erfarenhet och bli en del av vårt framgångsrika team.

Dina arbetsuppgifter består i att:

  • ta emot våra Private Banking-gäster vid vår reception
  • ansvara för våra kundutrymmen, utrymmesbokningarna och service till utrymmen
  • vissa säkerhetsuppgifter
  • hantera all den service vi ger våra besökare och ge kunderna extraordinär personlig service.

Som person är du positiv, utåtriktad samt stimuleras av att träffa nya människor. Utvecklandet av dig själv och dina arbetsuppgifter i vardagen syns även starkt i ditt arbetssätt. Social kompetens, tydlig och klar kommunikation samt intresse för teknik är dina starka sidor. Som person är du ansvarsfull och har ett strukturerat arbetssätt.

Vidare ser vi att du har god erfarenhet från service, behärskar svenska och finska i både tal och skrift, samt kan kommunicera på engelska. Tidigare arbetserfarenhet från finansbranschen är inte en förutsättning för att vara framgångsrik som Client Service Manager. Arbetstiden är i huvudsak kl. 9-17, men vi önskar på en viss flexibilitet då vissa av våra tillställningar är utanför normal arbetstid.

Närmare information om tjänsten får du av biträdande chef Private Banking Timo Lithén, tfn 040 7657303.   

Sänd din intresseanmälan och CV senast 13.10.2019 genom att klicka på knappen "Hae työpaikkaa".

---------------------------------------------

Haemme Ålandsbankenin Private Bankingiin Helsingin keskustaan Client Service Manageria. Vastaanottokoordinaattorina olet konttorimme sydän – ensimmäinen kontakti ja käyntikortti asiakkaisiimme. Etsimme sinua, jolla on erinomainen asiakaspalveluasenne ja halu luoda mukava konttorimme entistä viihtyisämmäksi. Tarjoamme sinulle monipuolisen ja mielenkiintoisen työn suhdepankissa, jossa kaikki saavat mahdollisuuden vaikuttaa pankin kehitykseen. Saat osaavia kollegoja, joilla on pitkä kokemus, ja pääset osaksi menestyksekästä tiimiämme. 

Työtehtäviisi kuuluu:

  • huolehtia Private Banking -vieraistamme vastaanotossa
  • vastata asiakastilojen yleisilmeestä, tilavarauksista, vastaanoton tilauksista
  • vastata tietyistä turvallisuustehtävistä
  • vastata yleisistä toimistotehtävistä ja antaa asiakkaillemme erinomaista henkilökohtaista palvelua.

Sinulla on positiivinen asenne, olet ulospäinsuuntautunut ja nautit ihmisten kanssa työskentelemisestä. Oman työn ja toimintatapojen kehittäminen arjessa näkyy myös vahvasti työpanoksessasi. Sosiaaliset taidot, hyvä viestintä ja av-laitteiden käyttötaidot ovat myös vahvoja puoliasi. Henkilönä olet vastuuntuntoinen, työskentelet systemaattisesti ja sinulla on hyvä paineensietokyky.

Keskustelet ja tuotat materiaalia sujuvasti suomen- ja ruotsinkielellä, sekä omaat englanninkielen taidon.  Aikaisempi kokemus rahoitusalalta ei ole edellytys tehtävässä menestymiseen.

Työaikasi on pääsääntöisesti arkisin klo 9-17 välillä. Tilaisuuksia on satunnaisesti myös normaalin työajan ulkopuolella, joten toivomme joustoa työaikoihin.

Lisätietoja avoinna olevasta toimesta antaa apulaisjohtaja Private Banking Timo Lithén, puh 0407657303. Lähetä hakemuksesi ja CV:si viimeistään 13.10.2019 klikkaamalla "Hae työpaikkaa" -painiketta.