Claims Manager
If Vahinkovakuutus

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 14.1.2021

Claims Manager - If Help, Business Claims Suomi 

Voisi kai sitä kutsua Claims Manageriksi.
Mutta itse asiassa haemme menestystarinoiden varmistajaa.

Kun tavoite on korkealla, pitävä turvaverkko on erityisen tarpeellinen. Niin kauan kuin pyörät pyörivät ja toiminta rullaa, mikään ei estä menestystä. Kunnes rikkoutunut tuulilasi estää kiireellisen toimituksen. Tai kolme tuotantolinjaa palaa savuna ilmaan. Business Claims -yksikössämme autamme yritykset takaisin jaloilleen, kun jotain odottamatonta tapahtuu.

Tehtävä

Haemme kokenutta esimiestä, joka kykenee yhdistämään päivittäisen asiakaspalvelun johtamisen päämäärätietoiseen toiminnan kehittämiseen. Autat korvausneuvojiamme onnistumaan työssään siten, että asiakas kokee turvallisuuden tunnetta myös vahingon hetkellä sekä kannat huolet ja murheet niin yksittäisistä asiakaspalvelutilanteista kuin uusien prosessien aiheuttamista kimuranteista tilanteista.

Tuet ja sparraat tiimiläisiäsi innostuneesti heidän henkilökohtaisessa kehittymisessään. Olet positiivinen sekä kysyt, oivallutat ja kannustat ihmisiä sopivassa suhteessa. Kuuntelet ja osallistat, mutta samalla kykenet tekemään itsenäisiä ja perusteltuja päätöksiä. Vastuullesi tulevien vahinkojen luonne vaatii ratkaisuhakuisuutta ja uskallusta tehdä rohkeita päätöksiä heti etulinjassa. Toisaalta on tärkeää tunnistaa, milloin tarvitsemme lisää tukea asiantuntijoiltamme, ja miten asiakkaan vahinko näissäkin tapauksissa hoidetaan tehokkaasti ja sujuvasti.

Ensisijainen tehtäväsi tulee olemaan päivittäisen asiakaspalvelun ja arjen johtaminen, ja toissijaisesti toimintamme kehittäminen. Osaamisesi ja kokemuksesi perusteella sinulla on mahdollisuus päästä kehittämään ja vaikuttamaan ei pelkästään Business Claims Suomen toimintaa, vaan pohjoismaisella tasolla koko Ifin yritysasiakkaiden korvauspalvelua.

Tiimi ja yksikkö

If auttaa globaalisti siellä missä asiakkaamme liiketoimintaansa harjoittavat, mutta ensisijaiset kotimarkkinamme ovat Suomen lisäksi Norjassa, Ruotsissa ja Tanskassa (sekä Baltiassa). Commercial ja Industrial -liiketoimintayksikköjen korvausyksikössä meitä on yli 600 ammattilaista auttamassa yritysasiakkaitamme mitä erinäisimmissä vahinkotilanteissa.

Hoidamme yhteisessä Business Claimsissä kaikki yritysten omaisuus-, kuljetus-, vastuu- ja ajoneuvovahingot. Suomen osalta meitä on noin 70 henkeä, joista lähes puolet työskentelee If Helpissä, joka toimii ensimmäisenä kontaktipintana yritysasiakkaidemme vahinkojen hoidossa. Mikä hienointa, kykenemme jo nyt hoitamaan valtaosan asiakkaidemme vahingoista If Helpissä, ja jos näin ei jostain syystä kävisi, omat asiantuntijamme auttavat.

Kuulut Business Claims Suomen johtoryhmään, joten yksi merkittävimmistä edellytyksistä on yhdessä tekeminen kokonaisuutta ajatellen. Tulemme seuraavien vuosien aikana panostamaan merkittävästi korvauspalvelumme pohjoismaiseen kehittämiseen. Selkeinä painopisteinä tulevat olemaan henkilöstön osaamisen kehittäminen, prosessien kehittäminen, mukaan lukien sopivin osin palveluiden digitalisoiminen asiakaskokemuksen parantamiseksi sekä datan hyödyntämien toimintamme ohjaamiseksi ja palveluiden/tuotteiden kehittämiseksi.

Työyhteisössämme uskomme toisten auttamiseen ja kannustamme proaktiiviseen otteeseen ja tekemisen meininkiin kaikilla tasoilla. Meille onkin tärkeää, että sydämesi sykkii kollegoidesi auttamiselle. Tarjoamme sinulle lähellä asiakasta olevia, monipuolisia ja nopeatempoisia tehtäviä, joita pääset ratkomaan yhdessä osaavien kollegoiden kanssa.

Etsimme sinua, joka olet /jolla on:

  • vahva kokemus asiakaspalvelusta Center-ympäristössä
  • taustaa palveluprosessien kehittämisestä
  • energisoiva tapa kommunikoida ja saat muut innostumaan
  • vahva asiakasfokus ja business mindset
  • strukturoitu tapa ajatella sekä saada asioita aikaiseksi
  • tykkäät nopeasta työtemposta
  • korkeakoulututkinto
  • sujuva englannin kielen taito, ruotsin kielen taito on plussaa

Käytännön asiat ja lisätiedot: 

Viimeinen hakupäivä: 27.1.2021
Työn ensisijainen paikkakunta: Turku

Saat lisätietoja tehtävästä Business Claims Suomen vetäjältä, Tuomas Räikköseltä p. 050-424 1529 (soittoaika pe 22.1. klo 10-11) tai tulevilta kollegoiltasi Alexander Janssonilta, p. 040-565 0600 (soittoaika ti 19.1. klo 14-15) tai Katri Aspialta, p. 050-424 1063 (soittoaika ke 20.1. klo 15-16).

Edellytyksenä tehtävässä toimimiselle on puhtaat luottotiedot. Hakijan luottotiedot tarkastetaan ennen tehtävään valintaa.

 

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot