Chat-palveluneuvoja/ Chat-kundrådgivare, tvåspråkig (Vaasa/Vasa)
Elisa Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.4.2019

Chat-palveluneuvoja Vaasaan                                                                                          på svenska nedan

Iloinen asiakaspalvelun porukkamme kasvaa, ja etsimme lisää uusia työkavereita! 

Chatin käyttö asiakaspalvelukanavassa on vahvassa kasvussa, ja siksi kaipaamme joukkoomme lisää arkipäivän sankareita keskittymään niihin asiakkaisiin, jotka haluavat hoitaa asiansa mieluiten chatin välityksellä.

Meillä pyrkimys on aina luoda ykkösluokan asiakaskokemus asiakkaalle, riippumatta kanavasta tai asiasta. Yllätät heitä positiivisesti, autat ratkomaan heidän pulmansa ja samalla kasvat itse teknologia-alan asiantuntijana. Sinä olet se supersankari, joka pelastaa jonkun päivän ja tartutat hymyäsi chatin välityksellä asiakkaalle. 

Työskentelemme joustavasti sellaisissa työvuoroissa, jotka sopivat omaan elämäntilanteeseen. Palvelukielemme ovat suomi, ruotsi ja englanti, ja etenkin chat-asiakaspalvelussa kirjoitustaidot ovat reippaan ja oppimishaluisen asenteen lisäksi ytimessä. Työnteko alkaa kattavalla koulutuspolulla, jossa ensiksi harjoitellaan asiakaspalvelua puhelimen kautta ja sen jälkeen siirrytään chatin puolelle. Työt alkavat sopimuksen mukaan toukokuun aikana.

Tutustu tästä lisää yhteen Suomen parhaisiin työpaikkoihin ja meiltä voit kysyä lisää, jos haluat jutella tehtävästä tai työyhteisöstämme:

Maarit (0503161107, maarit.yli-kiikka@elisa.fi)
Petri (0503161550, petri.salo@elisa.fi)
Tarja (0503161445, tarja.engstrand@elisa.fi)

Jätä yhteystietosi alla olevan linkin kautta, niin jatketaan keskustelua! Kutsumme hakemuksen perusteella sopivimpia hakijoita henkilökohtaiseen tapaamiseen hakuajan aikana, ja ilmoitamme sinulle heti, kun olemme tehneet päätöksiä omalta kohdaltasi.

Rekrytointiprosessiin liittyvissä kysymyksissä voit ottaa yhteyttä Elisan rekrytointiin (rekrytointi@elisa.fi).

*** 

Chat-kundrådgivare, tvåspråkig (Vasa)
 
 Vårt glada kundrådgivarteam växer så det knakar, och vi söker flera arbetskompisar! 

Allt fler kunder föredrar idag att sköta sina ärende snabbt och smidigt via chat, vilket betyder att vi söker fler serviceinriktade superhjältar att jobba med kundservice främst över chat.

Vårt motto är att alltid skapa bästa möjliga kundupplevelse, oberoende av kanal eller ärende. Som chat-kundrådgivare överraskar du kunderna positivt, hjälper dem lösa sina problem och får samtidigt själv växa som expert inom teknologibranschen som så många av oss redan gjort. Du är den som räddar någons dag varje dag och får också personen på andra sidan chatten eller telefonluren att le. :)

Vi jobbar ytterst flexibelt i sådana arbetsskift som passar var och ens egen livssituation. Vi jobbar på finska, svenska och engelska, och särskilt inom chat-kundtjänst är det självklart viktigt att du kan uttrycka dig väl skriftligt. Viktigast för oss alla som jobbar här är en modig och positiv attityd, och framförallt viljan att hela tiden lära sig något nytt, för det gör man! Jobbet börjar med en heltäckande skolningsperiod där du först får öva dig på att hjälpa kunder via telefon, och därefter chat. Vi tar dig gärna ombord i maj månad.

Bekanta dig med en av Finlands bästa arbetsplatser här, och du får hjärtans gärna fråga någon av oss nedan, om du har frågor eller funderingar:

Maarit (0503161107, maarit.yli-kiikka@elisa.fi)
 Petri (0503161550, petri.salo@elisa.fi)
 Tarja (0503161445, tarja.engstrand@elisa.fi)

Lämna dina kontaktuppgifter och en liten hälsning via länken nedan, så hör vi av oss! Vi bjuder in de bästa kandidaterna till personlig intervju, och vi meddelar dig direkt då vi fattat beslut för din del.

Om du har frågor kring rekryteringsprocessen får du alltid tag på vårt rekryteringsteam på rekrytointi@elisa.fi. Välkommen!

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1259288
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 1.5.2019
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Vaasa