(Poistunut julkaisusta)

Campaign Planner
Sanoma Media Finland

Alkuperäinen julkaisupäivä 17.4.2019

Haemme B2B-markkinointiin Campaign Planneria.

Ensisijainen tehtäväsi on brändikampanjoiden mediasuunnittelu Sanomien mediabrändeille. Suunnittelun lisäksi ydintehtäviisi kuuluu kampanjoiden toteutus ja  raportointi. Tehtävä edellyttää eri mediaryhmien tuntemusta, erityisesti kokemus digisuunnittelusta lasketaan eduksi. Osaat tulkita mainonnan mittareita ja vetää niistä johtopäätöksiä ja suosituksia. Sinulla on hyvä projektinhallintakyky ja hallitset useiden samanaikaisten kampanjoiden projektinjohdon ja läpiviennin.

 Olet motivoitunut oppimaan uutta. Positiivinen ja asiakaspalveluhenkinen asenne ovat erityisen tärkeitä. Olet myös oma-aloitteinen, aktiivinen, sinnikäs tiedonhakija, tiimipelaaja ja tulet hyvin toimeen ihmisten kanssa. Olet tarkka ja numero-orientoitunut. Office-työkalut kuten Excel ja Powerpoint ovat sinulle tuttuja.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen työn Suomen parhaiden mediabrändien parissa. Työpaikkasi sijaitsee Sanomatalossa Helsingin ydinkeskustassa.

Kiinnostuitko? Haethan mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 29.4.2019. Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja tarvittaessa  anna.schoschkoff@sanoma.com (poissa 16.-24.4) tai merja.miettinen@sanoma.com