(Poistunut julkaisusta)

CAD Support Specialist
ATR Soft Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 7.1.2019

ATR Soft on turkulainen 60 ammattilaisen ohjelmistopalveluyritys. Ratkaisuillamme autamme asiakkaitamme menestymään omassa liiketoiminnassaan. Asiakkaamme ovat julkisen ja yksityisen sektorin toimijoita useilta eri toimialoilta. Suurimmat toimialueemme ovat teollisuus, yhteiskunta ja talous. Toteutamme ratkaisuja asiakasprojekteissa sekä omia tuotteita kehittäen. Yrityksemme omistajat osallistuvat projekteihin muiden ohella ja liiketoimintapäätökset tehdään tehokkaasti matalassa organisaatiossa. 

CAD Support Specialist  Turkuun

Etsimme vakituiseen työsuhteeseen ulospäinsuuntautuneita CAD Support Specialisteja työskentelemään asiakkaidemme päivittäisenä tukena.

 

Mitä CAD Support Specialistin tehtävään kuuluu?

Vastaat täysipäiväisesti asiakkaamme liiketoiminnan tukemisesta CAD/PDM-järjestelmien osalta heidän tiloissaan. Tehtäviisi kuuluu mm. palveluportfoliohallinta ja tekniset hankinnat tarvekartoituksesta lähtien, IT-näkökulman esiintuominen ja neuvonta ohjelmistokehitysprojekteissa, lisenssipäivitykset, pääkäyttäjien kyselyihin vastaamista. Vastaat siis siitä, että järjestelmät ovat toimintakunnossa ja vastaavat käyttäjien tarpeita. Et niinkään istu yksin työpöytäsi ääressä vaan kommunikoit eri tahojen kanssa ja ratkaiset haasteita yhdessä heidän kanssaan. Toimit välikätenä käyttäjien ja toimittajien välillä.

 

Mitä edellytämme sinulta?

Taustasi voi olla esim. teknisen konsultoinnin puolelta. Sinun olisi hyvä ymmärtää hieman suunnitteluohjelmista, mallinnuksesta, lisenssi- ja projektinhallinnan työkaluista. Syvällistä käyttökokemusta näistä ei tarvita vaan ymmärrys, mistä on kyse, riittää. Englanninkielen taito on edellytys.

Tehtävässä menestymisen kulmakiviä ovat erityisesti yhteistyötaidot, positiivinen ja oma-aloitteinen tartu härkää sarvista -asenne sekä kyky kuunnella asiakasta ja astua hänen saappaisiinsa. Työssä tarvitset kärsivällisyyttä ja rohkeutta kysyä yhä uudelleen. Vaikeatkaan tilanteet eivät saa sinua hämilleen vaan nautit ongelmanratkaisusta. Sinun tulee olla aidosti läsnä asiakkaan iholla sekä tarjota isokin palanen empatiaasi. Olet pelkäämätön heittäytyjä tilanteessa kuin tilanteessa. Useimmiten et kuitenkaan ole se, joka kertoo taustat ja vastaukset vaan se, joka kuuntelee, kysyy ja kertoo oman näkemyksensä jämäkästi, kun sen aika on.

Työskennellessäsi ATR Softilaisena asiakkaamme palveluksessa, oleellista on myös valmius omaksua tuplarooli molempien tahojen edustajana.

 

Kiinnostuitko?

Joukossamme on monenlaisia persoonia ja pidämme tätä rikkautena. Myös ATR:n tilaisuudet ja ad hoc -harrasteet muodostuvat vaihteleviksi, koska kaikki pääsevät halutessaan niihin vaikuttamaan. Lisää meistä voit lukea osoitteessa https://www.atrsoft.com/yritys/tyonhakijalle/.

Lähetä hakemuksesi viimeistään 31.1.2019 osoitteeseen rekry@atrsoft.com. Käsittelemme hakemuksia myös hakuajan kuluessa. Lisätietoa tehtävästä antaa Teemu Tasanto, p. 040 7678920, teemu.tasanto@atrsoft.com.