(Poistunut julkaisusta)

Business Development Manager
Accountor ICT

Alkuperäinen julkaisupäivä 29.7.2019

Accountor on kaikkea muuta kuin tavallinen palveluyritys. Konsernimme tarjoaa palkka-, talous-, IT- sekä HR-palveluja, kehittää oikeita prosesseja, sijoittaa oikeat ihmiset ja rakenteet oikeaan paikkaan ja tekee oikeita asioita parhaiden mahdollisten työkalujen ja ohjelmistojen avulla.

Meitä on yli 2500 työntekijää kahdeksassa eri maassa, ja keskeisen johtamisideologiamme Leadermentin avulla kehitämme paitsi asiakkaidemme liiketoimintaa ja tuloksia, ennen kaikkea omia työntekijöitämme.

Haluatko tulla mukaan tekemään kekseliäästi tuottavampia ICT-palveluja? Tarvitsemme kasvavaan joukkoomme vahvistusta tukemaan kasvuamme ja etsimme nyt Espooseen

 Business Development Manageria

Vastuualueenasi on Accountor ICT:n pilviliiketoimintojen kehitys. Omistat pilviliiketoiminta-alueen kehittämisen, erityisenä painopisteenä Microsoftin Azure. Olet osa Accountor ICT:n liiketoiminnan kehitystiimiä. Tehtäväsi on luoda ja tuotteistaa julkisista pilvipalveluista palvelukokonaisuuksia. Vastaat osana tiimiä valittujen kumppanien kanssa tehtävästä yhteistyöstä omalla osa-alueellasi. Olet oman tuotealueesi asiantuntijana mukana kaupallisissa hankkeissa ja tuet myyntiä osaamisellasi. Kyseessä on uusi rooli, joten sinulla on myös oiva mahdollisuus vaikuttaa ja kehittää tehtävänkuvaa.

Tehtävän hoitaminen edellyttää vähintään 5 vuoden kokemusta ICT-palveluiden b2b-myynnistä, olet todennäköisesti toiminut myös asiantuntijaroolissa. Azure on sinulle tuttu juttu. Pystyt sujuvasti tuottamaan kirjallista materiaalia niin suomeksi kuin englanniksikin, ja esiinnyt luontevasti molemmilla kielillä. Tunnet jo entuudestaan julkipilviä ja niiden lisensointimalleja.  

Sinulla on aktiivinen ja ratkaisulähtöinen ote työhön, ja osaat ajatella myös laatikon ulkopuolelta. Olet positiivinen ja tiimihenkinen tekniikan ja myynnin osaaja. Pidät asiakastyöstä ja työskentelystä tietotekniikan parissa.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja haasteellisen työn sekä hyvät kehittymismahdollisuudet laajassa asiantuntijajoukossamme osana kasvavaa ja kehittyvää yhtiötä. Laitamme työntekijämme etusijalle, sillä uskomme vahvasti, että hyvä työntekijäkokemus luo pohjan erinomaiselle asiakaskokemukselle. Tarjoamme kilpailukykyisen palkan ja monipuoliset työsuhde-edut, sekä mukavat ja ammattitaitoiset kollegat. Positiivinen yhteishenki on toimintamme perusta, ja panostamme kulttuuriin, jossa kaikki puhaltavat yhteen hiileen, ja jossa kaikilla on mahdollisuus vaikuttaa. Viihtyisä, moderni toimistomme sijaitsee näköalapaikalla Espoon Keilaniemessä.

Lisätietoja tehtävästä antaa CTO Ville Laiho, ville.laiho@accountorict.fi tai puh: 050 3265 130.

Kiinnostuitko? Jätä hakemuksesi ja cv:si viimeistään 17.8.2019.  Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydettyä, joten haethan tehtävään heti, mikäli saimme kiinnostuksesi heräämään!