(Poistunut julkaisusta)

Brand Partnership Manager
Universal Music

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.9.2019

Suomen suurin levy-yhtiö Universal Music etsii riveihinsä Brand Partnership Manageria vahvistamaan tiimiään. Tässä roolissa pääset työskentelemään Suomen kiinnostavimpien artistien kanssa alati muuttuvassa ja kehittyvässä toimintaympäristössä. Kotimaisia artistejamme ovat mm. Robin, Pyhimys, Mikael Gabriel, Teflon Brothers, Evelina ja Janna ja ulkomaisia Ariana Grande, The Weeknd, Maroon 5, Ellie Goulding, Drake ja Metallica.

Etsimme joukkoomme myyntihenkistä Brand Partnership Manageria vahvistamaan Music & Brands -tiimiämme https://www.umgb.fi/. Artistit ovat tämän päivän suurimpia medioita ja vaikuttajia, ja heidän kanaviensa kautta brändien on mahdollista rakentaa uskottavaa dialogia kuluttajien kanssa. Universal Music & Brands vastaa innovatiivisen ja monipuolisen sisältömarkkinoinnin suunnittelusta ja toteutuksesta brändeille. Tehtäväsi on aktiivisesti myydä ja konseptoida yhteistyökokonaisuuksia artistien ja musiikin ympärille. Teet tiivistä yhteistyötä muiden tiimien kanssa (digi, tuotanto ja markkinointi). Tarjoamme näköalapaikan kotimaiseen ja kansainväliseen musiikkibisnekseen, alan kehittyneimmät työkalut ja ammattimaisen työyhteisön.

Kyseessä on määräaikainen vähintään 12 kuukauden äitiyslomasijaisuus. Vahvasti kasvava liiketoimintamme ja kehittyvä tiimimme mahdollistaa keskustelut työsuhteen jatkosta määräaikaisuuden jälkeen. Täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä.

 

Vastuualueet:

• Musiikki- ja artistiyhteistöiden konseptointi ja myynti mainostaja-asiakkaille sekä media- ja mainostoimistoille

• Uusasiakashankinta ja uusien liiketoimintamahdollisuuksien tunnistaminen ja kehittäminen

• Päivittäinen myyntityö ja projektinhallinta

 

Hakijalta odotamme:

• Yrittäjähenkistä hands on -asennetta

• 1-3 vuoden kokemusta myyntityöstä mainostaja-asiakkaille ja/tai media- ja mainostoimistoille

• Ymmärrystä vaikuttajamarkkinoinnin, sisältömarkkinoinnin, sosiaalisen median ja digitaalisen markkinoinnin mahdollisuuksista ja haasteista

• Kykyä hallita ja johtaa itsenäisesti samanaikaisia projekteja nopeatahtisessa työympäristössä

• Vähintään alempaa korkeakoulututkintoa

• Erinomaista suomen- ja englanninkielen taitoa

• Innovatiivista ja luovaa ajattelukykyä

• Esiintymistaitoja

• Positiivista asennetta

Lähetä hakemuksesi CV:n ja palkkatoivomuksen kera osoitteeseen rekry@umusic.com otsikolla Brand Partnership Manager 16.9.2019 mennessä. Lisätietoja antaa Commercial Director Petri Mannonen 10.9. klo 12-14  tai 13.9. klo 11-12 puh. 045 636 5213.